دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: بازار اطراف حرم مطهر باید تجلی‌گاه فرهنگ، اخلاق و سیره رضوی باشد که یکی از مصادیق آن در کنار رعایت انصاف، ادای نماز اول وقت است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل به‌نشر، انتشارات آستان قدس رضوی از حضور این انتشارات در دومین نمایشگاه مجازی کتاب با 700 عنوان خبر داد.

خبرگزاری میزان

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از حضور این انتشارات در دومین نمایشگاه مجازی کتاب با 700 عنوان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ایکوم ایران گفت: گرچه از لحاظ افزایش تعداد موزه‌ها عملکرد قابل قبولی داشته‌ایم، اما متأسفانه در بعد کیفی هنوز درک صحیحی از اهمیت نقش موزه و سرمایه‌گذاری در آن به منظور تحقق ارتقاء فرهنگ عمومی و پاسداشت میراث گرانبهای فرهنگی نداشته‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حذف ارز ترجیحی بزرگ‌ترین جراحی اقتصادی ایران است و برای عملی کردن آن 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

خبرگزاری تسنیم

در نشست مسئول امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت مقرر شد دبیرخانه دائمی شکوه مادری با حضور مجمع ملی فعالان جمعیت و امور بانوان آستان قدس رضوی تشکیل شود.

خبرگزاری ایسنا

در ادامه نقد به تبدیل خانه تاریخی ملک به دیزی‌سرا و کافه و توضیحات و انکار مؤسسه کتابخانه و موزه ملک در خصوص آن، یک پژوهشگر نسخ خطی تصریح کرد که خانه تاریخی ملک مطابق نص صریح وقف‌نامه، الی‌الابد وقف بر کتابخانه است و حق هیچ‌گونه استفاده به‌غیر عنوان مزبور را ندارد. او از تولیت آستان قدس رضوی درخواست کرد هرچه سریع‌تر نسبت به بازسازی و بازیابی موضوع این موقوفه اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه «آوانگار» شامل مجموعه آثار گروهی نگارگری، تذهیب و خوشنویسی در نگارخانه فرهنگسرای گلستان به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه چهارشنبه 29 دی ماه در برنامه زنده «تشرف» شبکه اول سیما در حرم مطهر امام رضا (ع) و در جمع جمعی از خانواده آتش‌نشانان حادثه پلاسکو از موافقت مقام معظم رهبری با اطلاق شهادت برای آتش‌نشانان این حادثه خبر داد.

خبرگزاری مهر

استاد موسسه امام خمینی گفت: در مأموریتی که از طرف شورای تحول علوم انسانی به محمدی سپرده‌شده بود، ایشان منزل شخصی خودشان را فروختند و بدون هیچ چشم‌داشتی صرف هزینه‌های این کار مهم کردند.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از پرداخت بیش از 53 میلیارد ریال تسهیلات در راستای جبران خسارات سیل و شیوع کرونا و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی استان در سال جاری خبر داد.