جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

دبیر اجرایی اجتماع امام رضایی‌ها گفت: باشکوه‌ترین جشن تولد تاریخ در تهران با حضور چشمگیر مردم تهران روز جمعه 28 اردیبهشت ماه برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که در اسرع وقت اعتباری برای جبران خسارت آسیب دیدگان سیل مشهد از بودجه استانی اختصاص یابد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حکم انتصاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس خدمه آستان قدس رضوی در سال 1358 توسط آیت‌الله واعظ طبسی تولیت وقت آستان قدس رضوی صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دولت سیزدهم گفت: دشمنان به دنبال این هستند که ما جمعیت نداشته باشیم و خانواده و نهاد خانواده را کمرنگ داشته باشیم و در این زمینه بسیار سرمایه گذاری کردند.

وب‌گاه فرارو

از لحظات ابتدایی، مسئولان استانی و کشوری برای مهار بحران وارد عمل شدند و امدادرسانی آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه مشهد با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: شکر خدا را به‌جا می‌آوریم بابت این بارندگی‌های مفید و بابرکتی که در دهه کرامت بر ما نازل شد تا شهر ما از خشکی و عطش ناشی از خشکسالی نجات پیدا کند. امام جمعه مشهد با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: شکر خدا را به‌جا می‌آوریم بابت این بارندگی‌های مفید و بابرکتی که در دهه کرامت بر ما نازل شد تا شهر ما از خشکی و عطش ناشی از خشکسالی نجات پیدا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با اشاره به جان باختن چند شهروند در سیل مشهد، گفت: این داغی که برای خانواده‌ها به وجود آمد، اسباب تأثر و تأسف بود اما شما عزیزان باید توجه داشته باشید که وقوع این سیل یک بلای طبیعی بود که متولیان امر را غافلگیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد با اشاره به جان باختن چند شهروند در سیل مشهد، گفت: این داغی که برای خانواده‌ها به وجود آمد، اسباب تأثر و تأسف بود اما شما عزیزان باید توجه داشته باشید که وقوع این سیل یک بلای طبیعی بود که متولیان امر را غافلگیر کرد.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بدون امام عادل، عدالت در جامعه قابل تحقق نیست و بنابراین، ولایت مقدم بر عدالت است و اگر ولایت بود، عدالت محقق می‌شود و غیر از این محال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: بدون امام عادل، عدالت در جامعه قابل تحقق نیست و بنابراین ولایت مقدم بر عدالت است و اگر ولایت بود، عدالت محقق می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

در مراسم تجلیل از قهرمان استان خراسان رضوی، دو قهرمان ورزش کشور مدال‌های خود را به آستان قدس رضوی اهدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دولت سیدابراهیم رئیسی، دو وزیر در محکمه دارد که نام و پای هر دو به یک فساد بزرگ گره خورده است. برای یکی حکم صادر شده و دیگری در مرحله پرسش و پاسخ است. ضمن اینکه چنان که آقای اژه‌ای گفته 45 نفر در ارتباط با فساد مالی چای دبش تفهیم اتهام شدند.