پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان در پی شهادت رئیس‌جمهور کشورمان اظهار داشت: ایشان بویژه در سال‌های مسئولیت در آستان قدس رضوی، قوه قضائیه و ریاست جمهوری منشأ تحولات و برکات فراوان بوده و در محضر خداوند متعال ان شاء الله ماجور خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست‌جمهوری همواره در میانه میدان بود و تلاشهای مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم "مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَلُوا تَبدِیلًا" خادم الرضا رییس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم بدرقه شهید سیدابراهیم رئیسی و 7 تن از شهدای خدمت فردا ساعت 9:30 صبح در تبریز برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح شخصیت شهید جمهور بیان داشت: آیت‌الله رئیسی بالاترین مقام اجرایی کشور دارای شخصیتی متواضع و برای مردم احترام قائل و نسبت به حق آنها حساس بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند روز دوشنبه و پس از پایان عملیات جست و جو و تفحص برای یافتن پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانش اظهار داشت: در این عملیات که ساعت‌ها به طول انجامید نیرو‌های امدادی از دستگاه‌های مختلف اعم از آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، سپاه، بسیج، ارتش، نیرو‌های مردمی و محلی و همچنین گروه‌های جهادی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیرسابق امور خارجه کشورمان، آمریکا را به دلیل تحریم فروش صنعت هوانوردی به جمهوری اسلامی، عامل شهادت رئیس جمهور و همراهان وی دانست و گفت: ملت ایران در این 45 سال حوادث بزرگی از پیش رو برداشتند و به گفته رهبر معظم انقلاب از این حادثه تلخ هم عبور خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالک رحمتی استاندار جهادی آذربایجان شرقی پلاک شهادت گرفت.

وب‌گاه فرارو

در پی سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور دولت سیزدهم در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی که منجر به شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و تنی چند از همراهان شد، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پیام تسلیت و تعزیتی به شرح زیر صادر کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی، جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از دقایقی قبل آغاز شد. هیأت دولت به همین منظور جلسه فوق العاده‌ای را تشکیل داده است. آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی بختیاری روز دوشنبه در پی شهادت آیت اله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد در گفت و گویی به زوایای شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخت و افزود: شهادت اوج نوکری و اوج خدمت به مردم است و در مدتی که در آستان قدس بودم از نزدیک خادمی مردم را از ایشان در رفتار و گفتار مشاهده کردم. وی با بیان اینکه دلسوزی آیت الله رئیسی نسبت به مردم...

وب‌گاه ورزش سه

میلیونها ایرانی از عصر روز گذشته با نگرانی خبرهای مربوط به سقوط بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه او را دنبال می‌کردند.