جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسعود فرزانه، مدیر انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) درباره حال و هوای نمایشگاه کتاب اشاره کرد: در دوران پساکرونا و در 2 سال گذشته خوشبختانه شاهد استقبال و اقبال مخاطبان و عموم علاقه‌مندان به رویداد نمایشگاه کتاب هستیم. از این رو، لازم است به منظور افزایش این روند مثبت و سازنده، با توجه به حضور رقبای جدی برای کتاب، ترویج کتاب و تبلیغ کتابخوانی از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه‌السلام با حضور حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی، دبیر این کنگره و دکتر عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 در کتابخانه و موزه ملی ملک تهران برگزار شد. حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی در ابتدای این نشست با بیان اینکه کنگره جهانی حضرت رضا (ع) دارای قدمتی 40...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «دریای پارس» به کارگردانی زنده‌یاد منوچهر طیاب تاریخ تمدن و فرهنگ‌های گوناگون منطقه خلیج فارس را به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری تسنیم

فرهاد قائمیان به عنوان مدیر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به آن اشاره کرده بود در نشست خبری‌ای پرده از جزئیات این فیلم سینمایی برداشت.

وب‌گاه فرارو

وزیر کشور: تقسیم تهران به دو استان شرقی و غربی بر اساس ضوابط قانونی در حال پیگیری است و در صورت به نتیجه رسیدن تاثیری بر روی حوزه انتخابیه ری و شمیرانات ندارد و آن‌ها همچنان در حوزه انتخابیه تهران باقی خواهند ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد زکی‌زاده گفت: مستند «دریای پارس» به کارگردانی منوچهر طیاب که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است؛ موقعیت جغرافیایی، تاریخ تمدن و فرهنگ‌های گوناگون منطقه خلیج فارس و دریای عمان را به تصویر می‌کشد. وی افزود: در «دریای پارس» موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیک خلیج فارس و دریای عمان بر اساس تاریخ تمدن عیلام، اکد، سومر، کلده، آشور، بابل،...

وب‌گاه خبر آنلاین

دستگاه‌های اجرایی در زمستان سال گذشته بیش از 142 همت وام بانکی گرفتند که این رقم 6 برابر تسهیلات دریافتی آنها در پاییز 1402 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور گفت: اگر ملتی را با ایجاد تنگنا و تحریم از رسیدن به اهداف خود برای توسعه و پیشرفت بازداشت، این هم یک جنگ است اما نه جنگ نظامی بلکه جنگ اراده‌هاست و ملت ایران در این جنگ اراده کرده با اتکا بر توانمندی ملی تحریم‌ها را پشت سر بگذارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره فهرست‌نگاری مرکز نسخ خطی آستان قدس رضوی به قاچاق نسخ خطی اشاره کرد و گفت: این رویه پیش از انقلاب توسط برخی از یهودی‌ها انجام می‌شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت 1403 با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن اظهار داشت: در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام پناهیان در نشست هم اندیشی سالیانه 700 هیئت رزمندگان اسلام ضمن معرفی دو شاخصه مهم هیئت از نگاه رهبر انقلاب گفت: کسی حق ندارد هیئت خود را با جمعیت، رسانه ای بودن یا نبودن و... بسنجد.