سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل زندان های استان تهران گفت که با همکاری مرکز مراقبت بعد از خروج و همت نیکوکاران و خیرین، 43 نفر از زندانیان آزاد شده به مشهد مقدس اعزام شدند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: با همکاری مرکز مراقبت بعد از خروج و همت نیکوکاران و خیرین، 43 نفر از زندانیان آزادشده به مشهد مقدس اعزام شدند.

خبرگزاری تسنیم

یک گام کوچک نظیر اهدای یک کتاب به یک کتابخانه در مدرسه‌ای محروم می‌تواند جرقه‌ای را در ذهن دانش‌آموزی ایجاد کند، امیدی در دلش برانگیزاند و چه بسا حرکتی بزرگ در آینده را رقم زند.

خبرگزاری میزان

با اهدای 5 هکتار زمین توسط آستان قدس رضوی، عملیات اجرایی احداث بیمارستان بزرگ حاشیه شهر مشهد آغاز شد تا گام بلند دیگری برای محرومیت زدایی از این منطقه برداشته شود.

خبرگزاری تسنیم

مطالعه آماری کتاب‌های به امانت گرفته شده توسط اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور منبع خوبی برای سنجش زمینه مطالعاتی ایرانیان در 10 سال گذشته است.

خبرگزاری ایسنا

حرم رضوی یک روز به بهانه تاسیس ژاندارمری خزانه، یک روز در اعتراض به سر گذاشتن کلاه پهلوی و به تن کردن لباس متحدالشکل و یک روز به دلیل لو رفتن جاسوس محمدرضا شاه بین زائران، گلوله باران شد و فاجعه مسجد گوهرشاد رقم خورد و روز دیگر با بمب‌گذاری منافقان، زائران رضوی به خاک و خون کشیده شدند و حرم هتک حرمت شد.

خبرگزاری دانا

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خراسان رضوی ضمن اشاره به شاخصه‌های شجره طیبه بسیج، بر توجه به رویکرد تعاملی دولت با همسایگان و اعتماد به توان داخلی تأکید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسخ یا تبدیل‌شدن آدمی به موجودات دیگر گرچه شاید برای آدمی امروزی دور از ذهن باشد، اما یکی از بلاهای آخرالزمانی وعده‌داده شده است که دامن گروهی از مردم بدکار آخرالزمان را خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش از شروع مسابقه دو تیم شهر خودرو و ذوب‌آهن اصفهان اتفاق جنجالی در ورزشگاه ثامن الائمه رخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دلیل وجود تجهیزات تیم فوتبال شهر خودرو در انباری ورزشگاه امام رضا (ع) و بدهی معوقه‌ای که آن‌ها به مجموعه آستان قدس رضوی داشتند، اجازه باز شدن انباری‌ها به روی باشگاه مشهدی داده نشد تا تجهیزات در ورزشگاه امام رضا (ع) بماند و عنابی‌پوشان بدون وسایل تمرینی به ورزشگاه ثامن الائمه شاندیز که خارج از شهر مشهد است، اعزام شوند. این مسئله باعث شد تا بازیکنان شهر خودرو در گرم کردن پیش از بازی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جواد افشار جزئیات ساخت سریال حضرت معصومه (س) را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

با اکثریت آرای شورای مرکزی حزب نسل‌نو، مهدی اقراریان به عنوان اولین دبیرکل حزب نسل‌نو انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهدی اقراریان در نخستین جلسه شورای مرکزی به عنوان دبیرکل حزب نسل‌نو انتخاب شد.