سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

«مهدی اقراریان» با اکثریت آرای اعضای شورای مرکزی حزب نسل نو، به عنوان اولین دبیرکل این حزب انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی اقراریان به عنوان اولین دبیرکل حزب نسل‌نو انتخاب شد.

وب‌گاه الف

زائرسرای آستان قدس رضوی در منطقه مرزی میرجاوه افتتاح شد تا عرصه خدمت‌رسانی به زائران حضرت امام رضا (ع) و همچنین زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین حسینی، گسترده‌تر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با بیان اینکه کتابخانه مجلس پر از منابع ناکاویده و کشف نشده است، گفت: به دلیل اهمیت منابع خواهش می‌کنم اگر تاریخ کتابخانه مجلس هنوز تدوین نشده، پژوهشگران به نگارش آن اهتمام داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: کتابخانه مجلس قرار بود محل ارجاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد اما این اتفاق نه قبل از انقلاب رخ داد نه بعد از آن.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کتابخانه مجلس با ارائه توضیحاتی درباره عملکرد یک سال گذشته‌شان گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌دانیم چه داریم و چه کاری خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

غلامعلی حدادعادل گفت: کتابخانه مجلس با نیت ارائه خدمات به نمایندگان تاسیس شد، اما از دوران تاسیس تاکنون میان اقشار مختلف جامعه، نمایندگان کمترین تردد را به این نهاد علمی داشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، ظهر امروز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی استاندار و همچنین جمعی دیگر از مسئولان این استان، زائرسرای میرجاوه که توسط آستان قدس رضوی احداث شده است، به بهره برداری رسید. این مجتمع که در زمینی به مساحت 60 هزار مترمربع...

خبرگزاری میزان

زائرسرای آستان قدس رضوی در منطقه مرزی میرجاوه افتتاح شد تا عرصه خدمت‌رسانی به زائران حضرت امام رضا (ع) و همچنین زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین حسینی، گسترده‌تر شود.

خبرگزاری میزان

مجموعه‌های اقتصادی و موقوفاتی آستان قدس رضوی به‌صورت سامانه‌محور پایش می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

قهرمان وزنه‌برداری آسیا مدال طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد و با درخواستش برای خادمیاری موافقت شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به قدمت 95 ساله چاپ و نشر در مجموعه آستان قدس رضوی گفت: از سال 57 تا 99 تعداد 14 هزار و 854 جلد کتاب در قالب 66 میلیون نسخه توسط آستان قدس منتشر شده که این نشان از توجه متولیان آستان به موضوع کتاب و کتابخوانی دارد.

خبرگزاری دانا

رسول معتمدی مدال طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

خبرگزاری ایسنا

هیأتی از انجمن گفت‌وگوی تمدن‌ها «الشرق» به ریاست ایلی السرغانی با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و درباره زمینه‌های مناسب برای توسعه مناسبات و همکاری‌های فرهنگی گفت‌وگو کردند.