سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بر اساس طرح سازماندهی، در هر دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌های نخبه‌پذیر، کانون و تشکیلاتی را برای نخبگان طراحی می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به رای اعتماد هیات وزیران به استاندار منتخب تهران را ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به رای اعتماد هیات وزیران به استاندار منتخب تهران را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

استان تهران سالانه شاهد افزایش 250 هزار نفری جمعیت و اکنون دارای نزدیک به 15 میلیون نفر جمعیت است و پیش از این سه سال مسئولیت مدیریت آن را به دست شخصی سپرده شده بود که دارای تجربه در حوزه مدیریت مشکلات و معضلات اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به رای اعتماد هیات وزیران به استاندار منتخب تهران را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور با بیان اینکه استان تهران با جمعیت 14 میلیون نفری باید در جایگاه ممتاز کشوری قرار بگیرد، گفت: باید با کاری نو و خلاقانه مشکلات این استان پهناور کشور را مرتفع کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «محسن منصوری» که روز یکشنبه هفته جاری رای اعتماد هیات دولت را دریافت کرده بود، ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر کشور به عنوان یکی از جوان‌ترین استانداران کشورمان معارفه و جایگزین "انوشیروان محسنی بندپی" شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: باید استان تهران به محلی برای زندگی شاد، امید بخش و کم هزینه مردم استان تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: تهران در حوزه امنیت به ویژه حوزه‌هایی همچون سرقت در بالاترین سطح قرار دارد و شرایط آن بسیار مطلوب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در راستای تسهیل زیارت زائران در روضه منوره رضوی، از روز، سه شنبه مسیر‌های تازه‌ای برای تشرف زائران به این مکان مقدس ایجاد و امکان دسترسی زائران حرم مطهر امام رضا علیه السلام به ضریح مطهر فراهم شد. در راستای تسهیل زیارت با نصب شیشه‌هایی در نزدیکی ضریح مطهر رضوی امکان حضور زائران تا فاصله نزدیکتری به ضریح مطهر فراهم شده است. از پیش از ماه محرم و...

خبرگزاری تسنیم

گاهی اوقات کسانی با نیت‌هایی متفاوت، وقف‌های جالبی کرده‌اند؛ وقف‌های متفاوت و جالبی که البته تعدادشان هم کم نیست و شنیدن و دانستن چندتایی از این هزاران وقف عجیب در هفته وقف، شاید تلنگری برای باز شدن راهی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیدار چهره به چهره آیت الله دکتر ابراهیم رییسی در کسوت سیزدهمین رییس جمهوری نظام جمهوری اسلامی با مردم، بارقه های امید را برای رسیدن به اهداف اولیه و مقدس انقلاب اسلامی در دل مردم کشور روشن کرده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

غلامحسین پلاسچی درباره پرداخت مطالبات کوزین مربی خارجی سابق این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه الف

یک اقتصاددان «مولد سازی دارایی‌های دولت» را به همراه چند پیشنهاد دیگر برای تدوین لایحه بودجه کل کشور در سال آینده ضروری دانست و خواست با هماهنگی بین قوای سه‌گانه این موارد در دستور کار کشور قرار بگیرد.

خبرگزاری میزان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: واگذاری امور به بخش خصوصی سیاست کلان ما در وزارت جهاد کشاورزی است.