سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز کشور در جمع دانشجویان برتر آزمون سراسری در مجتمع سپید مشهد گفت: استعداد بیشتر، شکر عملی بیشتری را می‌طلبد و دانشجویان باید نبوغ خودشان را در عمل نشان داده و کاستی را تکمیل کنند.

خبرگزاری ایسنا

ششمین برنامه شعرخوانی «حماسه واژه‌ها؛ آیینه چهل سال شعر فارسی» به مناسبت هفته وحدت و با موضوع پیامبر اکرم (ص) در مشهد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکرمی گفت: نزدیک به 10 نفر در این جلسه مطالب خود را مطرح و برخی هم به دلیل محدودیت زمان پیشنهادات و نظرات خود را به شکل نوشته ارائه کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز؛ تورم، اشتغال، کنترل قیمت‌ها و مقابله با ویروس کرونا را موضوعات مطرح شده در دیدار اعضای جامعه روحانیت با رییس‌جمهوری عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز؛ تورم، اشتغال، کنترل قیمت‌ها و مقابله با ویروس کرونا را موضوعات مطرح شده در دیدار اعضای جامعه روحانیت با رییس‌جمهوری عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

"آرمان" مانند هفته پیش، روز گذشته نیز برای اجرای حکم قصاص به انفرادی برده اما در نهایت مجددا از انفرادی به بند منتقل شد! علت تعویق مجدد در اجرای حکم قصاص آرمان چیست؟!

خبرگزاری تسنیم

"آرمان" به مانند هفته پیش، روز گذشته نیز برای اجرای حکم قصاص به انفرادی برده اما در نهایت مجددا از انفرادی به بند منتقل شد! علت تعویق مجدد در اجرای حکم آرمان قصاص چیست؟!

خبرگزاری دانا

نویسنده کتاب «در پی مصطفی (ص)» به تبیین سیره اخلاقی و رفتاری پیامبر اسلام (ص) پرداخت و گفت: ترویج نکات تربیتی و اخلاقی رسول اکرم (ص) مهمترین هدف و رویکرد تالیف این کتاب بود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از تاسیس دفتر امور نخبگان در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها خبرداد.

خبرگزاری میزان

طبق ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان فوق تخصص رضوی در رتبه دوم برترین بیمارستان‌های کشور قرار گرفت و درجه عالی را کسب کرد.