سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: مسعود معمایی قول داد تا روز پنجشنبه تکلیف تمام بدهی‌های باشگاه پدیده به مجموعه تربیت‌بدنی آستان قدس تعیین شود.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مدت دو ماه اخیر با مشارکت مردم روند واکسیناسیون تسریع شده و تاکنون بیش از 70 میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق‌شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی در دانشگاه ها گفت: یکی از مأموریت‌های مهم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توجه به نخبگان دانشگاهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: یکی از مأموریت‌های مهم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توجه به نخبگان دانشگاهی است چرا که به دنبال این هستیم که هویت دینی، ملی و جمعیت دانشجویی نخبه را بتوانیم تأمین کرده و ارتقا دهیم.

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی در دانشگاه ها گفت: یکی از مأموریت‌های مهم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توجه به نخبگان دانشگاهی است.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی طی سخنانی در جمع مداحان حرم مطهر امام رضا (ع) از دلیل تصمیم خود برای ایجاد گشایش‌های تازه در زیارت ضریح مطهر امام رضا (ع) سخن گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب تیم اقتصادی دولت سیزدهم با انتخاب رییسان کل بانک مرکزی، سازمان بورس و سازمان مالیاتی در روزهای اخیر، نهایی شد؛ تیمی یکپارچه، جوان و باتجربه که نوید اتخاذ سیاست‌های واقع‌بینانه و جسورانه برای حل چالش‌های اقتصادی را می‌دهد، چیزی که بیش از هر امر دیگری نیاز امروز اقتصاد کشور است.

وب‌گاه تابناک

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری کشورمان در حکم انتصاب محسن منصوری استاندار تهران بر توسعه عادلانه زیر ساخت‌های اقتصادی، صنعتی و حمایت از تولید تاکید و ابراز امیدواری کرد استاندار تهران در گره گشایی از مشکلات مردم این استان تلاش کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: از اواخر دهه 2000 فضای دانشگاه امام صادق به وضوح برای تنگ‌تر شده و دیدگاه‌های غیر متعارف در دانشگاه با محدودیت بیش‌تری مواجه است. عده‌ای از اساتید مجرب بازنشسته و جای خود را به اساتید ناشناخته‌تری دادند که بسیاری شان فارغ‌التحصیلان برجسته همان دانشگاه بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از اواخر دهه 2000 فضای دانشگاه امام صادق به وضوح برای تنگ‌تر شده و دیدگاه‌های غیر متعارف در دانشگاه با محدودیت بیش‌تری مواجه است. عده‌ای از اساتید مجرب بازنشسته و جای خود را به اساتید ناشناخته‌تری دادند که بسیاری شان فارغ‌التحصیلان برجسته همان دانشگاه بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، آیین افتتاحیه اولین رویداد دورهمی دانشجویی با عنوان «آینده روشن» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت بهداشت و علوم و با حضور رتبه‌های برتر کنکور سراسری برگزار شد. اولین رویداد دورهمی دانشجویی با عنوان «آینده روشن» از چهارشنبه 21 مهرماه در تالار قدس حرم مطهر رضوی آغاز شده است و تا جمعه 23 مهرماه...

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: هفته جاری شاهد حوادث تلخ و شیرینی در حوزه سیاسی، اقتصادی و بین‌الملل بودیم که مرور برخی اتفاقات مهم خالی از لطف نیست.