سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: در دیدار تولیت آستان قدس رضوی و وزیر کشور، بر لزوم توجه دولت به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و تلاش برای بهبود آن تأکید و به ظرفیت‌های اجتماعی و عمومی خراسان رضوی اشاره شد.

خبرگزاری مهر

به گفته محمد مهدی طهرانچی، دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای سند تحول و تعالی، می تواند به الگویی برای اصلاح نظام آموزش و پرورش کشور تبدیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام احمد مروی در دیدار با وزیر کشور و استانداران سابق و جدید استان خراسان رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، ضمن تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ع)، به شرایط اقتصادی مردم اشاره و اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌های بسیار، شرایط معیشتی و اقتصادی کشور شایسته ملت شهیدپرور و نجیب ایران نیست و تمامی مسئولان می‌بایست تلاش و همت خود را برای...

خبرگزاری ایرنا

29 مهر 1400، پانزده سال از راه‌اندازی ایرانسل می‌گذرد. به همین مناسبت، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مشترکان خود بسته ویژه دو گیگابایتی هدیه داده است.

وب‌گاه فرارو

به گفته فخرایی، پیکر احمد حمیدزاده عطار در قطعه هنرمندان بهشت رضای مشهد در کنار دیگر شاعران و ادیبان خراسانی به خاک سپرده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: احمد حمیدزاده عطار متخلص به «حمیدی» از شاعران آیینی خراسان از دنیا رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه علم و صنعت گفت: خوداتکایی مهمترین عامل ایجاد و رشد فناوری فضایی در کشور است زیرا در شرایطی که دنیا حتی تست یا پرتاب ماهواره را از ما دریغ داشت، خود را باور کردیم و امروز با وجود همه تحریم ها پابه پای دنیا در این حوزه پیش می رویم.

خبرگزاری ایسنا

احمد حمیدزاده عطار متخلص به «حمیدی» از شاعران آیینی خراسان از دنیا رفت.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر کشور روز پنجشنبه در بدو ورود به مشهد در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد حضور یافت و به مقام شامخ شهدا از جمله شهدای وحدت ادای احترام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از تجدید میثاق بیش از 500 نفر از رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی در حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - احمد وحیدی، وزیر کشور بعد از ظهر پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد وارد مشهد، مرکز استان خراسان رضوی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز کشور در جمع دانشجویان برتر آزمون سراسری در مجتمع سپید مشهد گفت: استعداد بیشتر، شکر عملی بیشتری را می‌طلبد و دانشجویان باید نبوغ خودشان را در عمل نشان داده و کاستی را تکمیل کنند.

خبرگزاری ایسنا

ششمین برنامه شعرخوانی «حماسه واژه‌ها؛ آیینه چهل سال شعر فارسی» به مناسبت هفته وحدت و با موضوع پیامبر اکرم (ص) در مشهد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکرمی گفت: نزدیک به 10 نفر در این جلسه مطالب خود را مطرح و برخی هم به دلیل محدودیت زمان پیشنهادات و نظرات خود را به شکل نوشته ارائه کردند.