سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما گفت: بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما ویژه برنامه های محرمی سیما حدود 53 درصد مخاطب داشته اند.

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، تکلیف و وظیفه مجموعه بنیاد فرهنگی رضوی را احیای علوم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر به سوابق و جایگاه‌های قبلی 18 وزیر فعلی کابینه نگاه شود، این نکته روشن است که حدود 7 وزیر از 19 وزیر پیشنهادی یا از قوه قضاییه یا از آستان قدس رضوی آمده‌اند، یا سابقه‌ای در یکی از این دو نهاد با رئیسی داشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کابینه رئیسی درحال تکمیل شدن است و اگرچه ترکیب وزرا تا حد زیادی برخاسته از دولت احمدی نژاد و حلقه نزدیکان رئیسی در دوره حضورش در آستان قدس و قوه قضاییه بود اما گویا ترکیب معاونت های دولت قرار است متنوع تر و فراجناحی چیده شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در چند ماه گذشته بهانه‌های مختلف مانند قطعی برق و بورس باعث کمبود سیمان در خراسان‌شمالی شده است.

خبرگزاری مهر

بیژن مقدم، کاوه اشتهاردی و ایمان شمسایی سه چهره اصلی مطرح شده برای تصدی سمت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد هستند.

خبرگزاری دانا

سپاه و بسیج در محلات مختلف مشهد علی الخصوص مناطق کم برخوردار، طرح کمک‌های مؤمنانه و بیماریابی را آغاز کرده و با اجرای طرح واکسیناسیون مردم حاشیه شهر مشهد به صورت سیار، محله محور و مسجد محور در طرح شهید سلیمانی به الگوی موفق کشوری در مقابله با کرونا تبدیل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

استاندار خراسان رضوی: موج پنجم یکی از سخت ترین موج هایی بود که پشت سر گذاشتیم و اگر اخلاص، ایثار پزشکان و کادر درمان ما نبود قطعا با بحران‌های جبران ناپذیری در کشور مواجه می‌شدیم.

خبرگزاری دانا

مهران طیران گفت: در استان البرز بسته حمایتی برای نیازمندان مهیا کرده و صرفا به معیشت اکتفا نکرده ایم، از تولید تا مسکن معسرین در دستور کار ما است.

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه بهداشت و درمان یکی از نیازهای مهم مردم است که به موقع انجام می شود؛ از تاکید وزیر کشور بر ضرورت اقدام هماهنگ و منسجم در تقویت روند خدمات رسانی و ارتقای نظام سلامت در محلات آسیب پذیر کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها در حرم رضوی مطلوب است.

خبرگزاری دانا

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت 7 طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر16 میلیارد و 350 میلیون تومان در بخش مرکزی رشتخوار افتتاح و کلنگ زنی شد.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی ششمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری ایسنا

محمود فرشچیان از جمله نقاشان معاصر ایرانی است که آثارش هر بار با قیمت های میلیاردی رکورد حراجی ها را جا به جا می کند و برخی از آثار او هم توسط وزرای امور خارجه ایران به عنوان هدیه به سفرا و وزرای کشورهای خارجی اهدا شده است. روز گذشته هم خبری منتشر شد درباره اهدای یکی از آثار این نقاش با عنوان «یوسف و زلیخا» به ژاپنی ها؛ اما نکته قابل تامل در آن، اهدای این اثر توسط دانشجوی ایرانی مقیم...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها دنبال سرزمین جدید برای داعش بودند و اشرف غنی کاملا وابسته به آمریکا بود، گفت: اگر عقلای افغانستان به خودشان نجنبند، کشورشان به سمت جنگ‌های داخلی می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که اگر عقلای افغانستان به خودشان نجنبند، کشور به سمت جنگ‌های داخلی می‌رود، گفت: آمریکا می‌خواست داعش را جایگزین خود در افغانستان کند، نتوانست، طالبان را جایگزین کرد.