سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل لطفی؛ امروزه در کشور و جامعه مسائل مختلفی وجود دارند که برای مردم و نخبگان و گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اولویت دارد و خصوصا با روی کار آمدن دولت جدید، همه منتظر هستند که کشور و دستگاه‌های مختلف در بخش‌های گوناگون بر کدام ریل قرار خواهند گرفت. در این میان به خاطر وضعیت کشور در یک دهه اخیر به نظر می‌رسد که بخش‌هایی در کشور...

وب‌گاه تابناک

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداختند که کمیسیون های صنایع و اقتصاد مهر تائیدی بر برنامه ها و صلاحیت سید «رضا فاطمی امین» زدند و او را واجد شرایط لازم برای تصدی کرسی عالی وزارت صمت دانستند...

خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل یک شرکت دارویی آستان قدس با بیان اینکه خدمات گزینه پیشنهادی وزارت صمت در زمان تصدی مسئولیت در وزارت صمت و آستان قدس قابل تقدیر است، گفت: یکی از اقدامات ماندگار دکتر فاطمی امین، راه‌اندازی سامانه شفافیت در آستان قدس آنهم بعد از 40 سال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مواردی از قبیل نسبت خانوادگی تاثیر چندانی در رأی اعتماد نمایندگان نسبت به وزیر آموزش و پرورش ندارد.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت دانشمند متعهد و متفکر برجسته، استاد محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

تولیت آستان قدس رضوی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت استاد محمدرضا حکیمی، تعبد، فقاهت، عرفان قرآنی، زهد، بی‌رغبتی و بی‌اعتنایی به همه جلوه‌های حقیر مادی، حریت در گفتار و نوشتار، دفاع معتقدانه و نه سوداگرانه از عدالت اسلامی، رنجوری قلب و دلی پاک از فقر، محرومیت و تبعیض در جامعه و دفاع از حیثیت و کرامت انسانی را از ویژگی‌های این دانشمند و حکیم با اخلاص، نوآور و دردآشنا برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

4 وزیر پیشنهادی رئیسی سابقه همکاری با او در زمان تصدی اش بر آستان قدس رضوی و قوه قضائیه را دارند و رئیس جمهور جدید ترجیح داده این بار در کابینه با آنان همکاری کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون پیشین برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آستان قدس رضوی ساماندهی و سازماندهی کلی شرکت‌های این مجموعه و شفاف‌سازی اقتصادی آنها را جزو اقدامات ارزشمند گزینه پیشنهادی وزارت سمت در آستان قدس رضوی برشمرد.

وب‌گاه تابناک

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اگر شاخص ها و معیارها دقیق باشند، خروجی مجلس مطلوب و به نفع مردم است، اما اگر قرار است معیار ما حرف های درگوشی، شنیده ها، شب نامه ها، پیامک ها و فضای مجازی باشد، نمی توان توقع خروجی مناسب و در خور مجلس انقلابی داشته باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم تربت حیدریه گفت: در زمان مسئولیت آقای خطیب در اداره کل اطلاعات قم، اتفاقات بزرگ و خوبی در حوزه بحث ضد جاسوسی افتاده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح‌اله نجابت در نشست علنی امروز (یکشنبه، 31 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس را درخصوص برنامه‌های حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت سیزدهم را قرائت کرد. متن گزارش بدین شرح است: هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی با سلام احترام. مستند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود عباس زاده مشکینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 31 مرداد ماه) مجلس و در قرائت گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در باره وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات در 10 محور برنامه‌ها و اولویت‌های خود را به کمیسیون امنیت ملی ارائه کرده است. کمیسیون بعد از بررسی برنامه‌های ایشان و طرح سؤالات و گرفتن پاسخ از وزیر پیشنهادی با اکثریت...

وب‌گاه خبر آنلاین

جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه سیزدهم، امروز با سخنان نمایندگان موافق، مخالف و دفاعیات رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

پرچمدار کاروان ورزشی کشور افغانستان در بازی‌های المپیک توکیو به نمایندگی از فدراسیون دو و میدانی آن کشور با اهدای لوح تقدیر به هاشم صیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فدراسیون دو و میدانی ایران از ورزشکاران افغانستانی تقدیر کرد.