سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه عصر ایران

این خدمات‌رسانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کتابخانه و موزه ملی ملک انجام می‌پذیرد.

خبرگزاری مهر

وزیر کار گفت: در پلتفرم ملی اشتغال مشخص می شود بانک ها، اصناف، تعاونی ها، بخش خصوصی، متولیان بازار، دیپلماسی اقتصاد خارجی چگونه باید در زمینه اشتغال آفرینی کار کنند.

خبرگزاری ایسنا

در ادامه تغییرات ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون گردشگری نیز تغییر کرد و احکام دیگری برای سایر مسؤولیت‌ها صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکترعبدالملکی که به دلیل سفر به تاجیکستان پیام صوتی برای اعضای این نشست ارسال کرده بود، الحاق ایران به سازمان شانگ‌های را اتفاق مهمی در سطح بین المللی دانست و گفت: این عضویت که پس از سال‌ها اتفاق افتاد، گشایش‌های خوبی را برای کشور ایجاد می‌کند. عبدالملکی اظهار داشت: علت...

خبرگزاری مهر

اردبیل - نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو بخش رضی و مرادلوی مشگین‌شهر حتی محروم‌تر از بشاگرد هستند و نیاز عاجل به محرومیت‌زدایی دارند.

خبرگزاری مهر

معاون جدید گردشگری وزارت میراث فرهنگی امروز در سالن اجتماعات این وزارتخانه معارفه و تیموری به عنوان معاون سابق تودیع می شود.

خبرگزاری تسنیم

کتاب "من زینب تو هستم" عشق، ایثار و مرارت‌های یک خواهر در حق برادر را به تصویر کشیده است.

خبرگزاری مهر

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین رونمایی از کتاب «من زینب تو هستم» چهارشنبه 31 شهریور 1400 در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

قاضی‌زاده هاشمی که روز پنجشنبه 25 شهریور در نخستین سفر استانی خود به خراسان رضوی رفت، در پیامی ضمن تشکر از مردم مشهد و کلات با خداوند تجدید عهد کرد که در بنیاد شهید تحولی بنیادین و موثر را آغاز کند.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی تأکید کرد: با خدای خود پیمان می‌بندم با تمام توان، تحولی بنیادین در این نهاد مقدس آغاز کنم.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز پنجشنبه 25 شهریور در نخستین سفر استانی خود به خراسان رضوی رفته است در پیامی ضمن ابراز تشکر از مردم مشهد و کلات تأکید کرد: با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم با تمام توان از طریق ارائه و اجرای برنامه‌های علمی و اصولی و بهره از تمام ظرفیت‌های موجود و بالقوه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تحولی بنیادین و مؤثر را در راستای اهداف فرهنگی...

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشت: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی ضمن ابراز تشکر از مردم مشهد و کلات تأکید کرد: با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم با تمام توان از طریق ارائه و اجرای برنامه‌های علمی و اصولی و بهره از تمام ظرفیت‌های موجود و بالقوه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تحولی بنیادین و مؤثر را در راستای اهداف فرهنگی و خدماتی و پراکنده...

خبرگزاری میزان

روزنامه «تئاتر» که نسخه‌های آن توسط مدیر وقف کتابخانه آستان قدس رضوی شده، نخستین روزنامه هنری ایرانیست که درباره تئاتر و نمایشنامه‌های ایران و جهان خبر منتشر می‌کند. صاحب امتیاز و مدیر مسوول این روزنامه «میرزا رضاخان طباطبایی نایینی» بوده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری مسابقه کتابخوانی «ماه غریب من» خبر داد.