سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه فرارو

خانم زینب اختری دارای مدرک دکتری فیزیولوژی و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است.

خبرگزاری مهر

«اسماعیل قادری فر» با حکم وزیر جهاد کشاورزی به عنوان سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حکم وزیر کشور، دکتر زینب اختری به سمت مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

با حکم وزیر کشور، دکتر زینب اختری به سمت مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

زینب اختری مؤلف چندین عنوان کتاب منتشر شده از جمله عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی، جهان بانو (زن و مساله حضور اجتماعی) و تفاوت های مغز زن و مرد از دیدگاه نوروبیولوژی است.

خبرگزاری مهر

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای آورده است: امروز دستاوردهای گرانسنگ صنعت دفاعی، دست نیروهای مسلح را برای پاسخ گویی به هر سطح از تهدید احتمالی پر کرده است.

خبرگزاری مهر

با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، زینب اختری به سمت مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحمتی گفت: امسال برای این دهه شعار «همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی» انتخاب شده تا یک بسیج عمومی به‌منظور توسعه خدمت‌رسانی در سراسر کشور شکل بگیرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون هماهنگی و مدیریت اموز زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس اظهار نظرهای کارشناسان حوزه بهداشت مبنی بر احتمال وقوع پیک جدید کرونا از اواخر مهر ماه، تاکید داریم که مردم به مصوبات ستاد کرونا عمل کنند تا مراسم دهه پایانی صفر باعث شیوع بیماری و بروز پیک جدید در کشور و استان نشود.

وب‌گاه عصر ایران

ستون فقرات این پلتفرم، جامعه مخاطب هستند. اولویت اول، بی‌کاران و اولویت دوم، صاحبان مشاغل غیر‌رسمی با درآمد پایین است و باید به نحوی طراحی شود که هر نهادی به تعدادی از این کدهای ملی که یا بی‌کار هستند یا کارشایسته ندارند، خدماتی در راستای ایجاد اشتغال ارائه دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ادامه تغییرات ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون گردشگری نیز تغییر کرد و احکام دیگری برای سایر مسؤولیت‌ها صادر شد.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین نشست ستاد اشتغال قرارگاه رفاه مردم گفت: هدف از نشست‌های ستاد، ایجاد پلتفرم ملی اشتغال با هدف تبادل اطلاعات و جمع‌بندی عملکرد دستگاه‌های مختلف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الله عبدالملکی که به دلیل سفر به تاجیکستان پیام صوتی برای اعضای این نشست ارسال کرده بود، با اعلام اینکه منظور از پلتفرم، ایجاد یک الگو و نظام ایجاد اشتغال است، اظهار داشت: در این پلتفرم مشخص می‌شود بانک‌ها، اصناف، تعاونی‌ها، بخش خصوصی، متولیان بازار، دیپلماسی اقتصاد خارجی چگونه باید در زمینه اشتغال آفرینی کار کنند. وی گفت: این پلتفرم باید...

خبرگزاری ایسنا

وزیر کار با اعلام خبر ایجاد پلتفرم ملی اشتغال می گوید: این پلتفرم ملی، یک الگوی قابل عرضه به دنیا خواهد بود که می تواند به کشورهای همسایه و دوست عرضه شود. وی ابراز امیدواری کرده مردم سال 1401 فضای اشتغال خوبی را تجربه کنند.

وب‌گاه فرارو

شالبافیان از بدنه صنعت گردشگری شناخته می‌شود. او از سال 1387 عضو هیأت علمی دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان بوده که با حکم عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان معاون گردشگری منصوب شد.