سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

دوست داشت زندگی مادی‌اش در یک چمدان جا شود و پابند چیزی نباشد تا بتواند راحت سفر کند و به کارش بپردازد؛ کارش سفر بود و تحقیق و فیلمسازی و «طیاب» از این که تا حدی به این آرزویش رسید، خوشحال بود.

خبرگزاری ایسنا

شهریور، ماه آبستن جنگ جهانی با شگفتی های جالبی همراه بود. شروع و خاتمه جنگ و اشغال ایران در این ماه اتفاق افتاد و از آن جالبتر اشغال ایران توسط روسیه و انگلیس و پایان جنگ، در سوم این ماه بود. جالبتر اینکه، تاریخ هجوم سراسری ارتش رژیم بعث عراق با جنگ افزارهای کشورهای عضو جی 8 و دلارهای نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران که به جنگ جهانی سوم معروف شد، در آخرین روز این ماه شروع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قم نو نوشت: مصیبی با اشاره به مخالفت ها با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: برخی مخالفت‌ها با ایشان سیاسی است. در عرصه بازی‌های سیاسی هر کسی دوست دارد هم باندی و هم تیمی خودش را در این موقعیت قرار دهد. و الا مگر می‌شود شخصی مانند آقای خطیب انقلابی نباشد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون شوراها درباره نظر این کمیسیون در خصوص وزیر پیشنهادی کشور گفت: صلاحیت و انطباق برنامه‌های وحیدی با اسناد بالادستی تایید شده و این وزیر پیشنهادی فردی شایسته جهت تصدی این وزارتخانه است.

وب‌گاه تابناک

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور پرداختند. در خلال این بررسی سخنگویان کمیسیون‌های شورا‌ها و امور داخلی مجلس، عمران و امنیت ملی و سیاست خارجی موافقت خود را با تصدی کرسی وزارت کشور از سوی «احمد وحیدی» اعلام کردند و او را واجد شرایط لازم برای تصدی این مسئولیت دانستند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کشور دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر کشور دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها این روزها آستان قدس رضوی فراتر از وظایف ذاتی خود پای کار مقابله با کرونا آمده و تمام امکانات را نیز در این حوزه بسیج کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه بررسی صلاحیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که محمدمهدی اسماعیلی را به اتفاق آرا دارای صلاحیت تشخیص داده است.

خبرگزاری ایسنا

سرهنگ پاسدار مرحوم آقای حاج رحیم آقایی به تازگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به همرزمان شهید خود پیوست. او مدتی را معاونت هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور بوده است.

خبرگزاری ایسنا

مراسم تشییع و تدفین پیکر علامه محمدرضا حکیمی، امروز دوم شهریور ماه با حضور جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان استانی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود در حرم مطهر رضوی برگزار شد. به خاطر محدودیت‌های کرونایی، این مراسم با حضور برخی از مسئولان همچون آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد، از...

وب‌گاه عصر ایران

روانشاد حکیمی در بسیاری از شاخه‌های علوم حوزوی و معارف دینی به عنوان مرجع تحقیق طلاب جوان و کثیری از دانشجویان و جوانان در بیرون از حوزه شناخته شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید باورش سخت باشد که ساعت صحن آزادی که زمان را دقیق به زائران نشان می‌دهد 126 سال قدمت دارد و همچنین ساعت صحن انقلاب با 76 سال قدمت هنوز صدای ناقوسش در رأس هر ساعت در صحن و سرای رضوی می‌پیچد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیده‌نرگس حسینی؛ با توجه به عملکرد رئیسی ظرفیت مهم دیگر نیز مشاور هر وزیر در امور بانوان و خانواده است؛ متاسفانه از این ظرفیت هم به‌دلیل انتخاب غیرتخصصی مشاوران و هم به‌دلیل عدم ضمانت اجرای جایگاه آنان و بی‌توجهی احتمالی وزیر به‌خوبی استفاده نشده است. به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر آنکه انتخاب مشاوران می‌تواند با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد در برخی وزارتخانه‌ها...

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه هایی برای تأمین نیازهای ضروری و کالاهای اساسی مردم دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی صلاحیت سید رضا فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت دولت سیزدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شروع شد. سید رضا فاطمی امین در سال 1353 در شاهرود به دنیا آمده و در حال حاضر به همراه خانواده اش در مشهد زندگی می‌کند. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در سال 1371 در رشته الکترونیک دانشگاه فردوسی مشهد شروع کرد و دکتری مدیریت راهبردی...