سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پیامی در فضای مجازی، از آمادگی آستان قدس رضوی برای اختصاص رواق های حرم مطهر جهت واکسیناسیون عمومی خبرداد‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی امشب با انتشار توییتی در فضای مجازی، از کمک سه میلیارد تومانی آستان قدس برای تامین واکسن حاشیه شهر خبر داد. تولیت آستان قدس رضوی در ادامه برای اختصاص رواق‌های حرم مطهر امام رضا (ع) جهت واکسیناسیون عمومی اعلام آمادگی کرد. در این توییت آمده است: «آستان قدس از ابتدای کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده و با تاکید...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین جزئیات راه اندازی صندوق سرمایه‌گذاری وقف را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران از اهدای سبدکالا به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانا

پیکر حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی پس از تشییع در صحن کوثر حرم مطهر رضوی در صحن دارالحجه در جوار علامه حکیمی به خاک سپرده شد.

خبرگزاری دانا

علی اکبر جعفری با تاکید بر گام بلند سپاه برای رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان، گفت: در این زمینه محرومیت زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تاکنون اقدامات بسیاری در استان انجام داده است.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی پدر اندیشمند متعهد حسن رحیم‌پور ازغدی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین جزئیات راه اندازی صندوق سرمایه‌گذاری وقف را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: سوگواره عزاداری ریحانه‌الحسین (ع) با حضور دختران خردسال 3 تا 5 سال به میزبانی آستان‌های مقدس در شهرهای مشهد، قم، تهران و شیراز برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های توسعه رواق‌های زیر سطحی حرم مطهر بازدیدکرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش، روایت حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی، از ارتباط مرحوم علامه حکیمی با رهبر انقلاب را بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و معاون سابق ارتباطات حوزوی دفتر رهبری، از کسانی است که سابقه آشنایی و دوستی طولانی با مرحوم علامه محمدرضا حکیمی داشته به نحوی که سابقه این آشنایی به دوران پیش از انقلاب اسلامی باز می‌گردد. همچنین ارتباط مشترک آقای مروی با رهبر انقلاب اسلامی و مرحوم حکیمی، باعث شده است که وی در جریان مراودات حضرت آیت‌الله...

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و معاون سابق ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب به روایت خاطرات با علامه حکیمی خصوصا مراودات مرحوم با آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته است.

خبرگزاری ایسنا

در زمینه برخی اغراق‌گویی‌ها راوی دیگری در جمع کاروان دانشجویان دانشگاه شاهرود به نقل از یکی از نیروهای شناسایی می‌گوید: «500 بار برای شناسایی از اروند عبور کرده است.» این ادعا در حالی مطرح می‌شود که با یک محاسبه ساده می‌توان به صحیح نبودن آن پی برد.