چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کشوری را که دشمنان زیادی دارد نمی‌توان با «مدیریت اتوکشیده» اداره کرد بلکه باید آن را به شیوه جبهه‌های جنگ اداره کرد.

خبرگزاری ایسنا

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مرز انتقاد و نقد و روشنگری با تمسخر و تحقیر و استهزاء دیگران مشخص است و نامزدها باید برنامه‌ها و راه‌های پیشرفت کشور را بگویند و به مدرک و تحصیلات افراد چه‌کار دارند که موجب تمسخر و استهزاء شود.

خبرگزاری مهر

قم - تولیت آستان قدس رضوی بابیان اینکه مرزهای انتقاد و مرز تحقیر و تمسخر واضح است، گفت: ارائه برنامه و پرهیز ازسخنانی مثل مدرک تحصیلی با هدف تمسخر و تحقیر از جانب داوطلبین انتخابات ضروری است.

خبرگزاری دانا

به بهانه سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، کتابخانه مجلس شورای اسلامی از عکس های قدیمی حرم حضرت معصومه (س) که در زمان قاجار گرفته شده، رونمایی می شود.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه رئیسی اصلح است گفت: در تمام شئون اخلاق و عملکرد اجرایی آیت‌الله رئیسی، اصلح بودن نمایان است.

خبرگزاری دانا

کاروان شادی «فرهنگسرای سیار زیارت» به مناسبت دهه کرامت در سراسر شهر تهران با برنامه هایی چون مداحی، تواشیح‌خوانی، قرائت زیارت خاصه و... به مناطق مختلف شهر تهران سفر می‌کند.

خبرگزاری دانا

حسینی از کوته فکری برخی از کاندیداها نسبت به صحبت هایی که در مورد بانوان کشور میکنند تعجب و گلایه کرده و گفت: اینها بدون اینکه از مشکلات و خواسته های بانوان کشور مطلع باشند مباحثی را به عنوان دغدغه یک زن ایرانی مطرح میکنند که در شان ما نیست.

خبرگزاری ایسنا

سطوتی از تلاش وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام دهه کرامت به ویژه در فضای مجازی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

در شب میلاد حضرت معصومه (س) و همزمان با آغاز دهه کرامت، پرچم گنبد حرم مطهر حضرت رضا (ع) تعویض شد تا نویدبخش ایام شادی و سرور اهل بیت (ع) به مومنان باشد.

خبرگزاری ایسنا

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نیاز مشهد توسعه مغازه‌ها نیست بلکه توسعه تخت‌های بیمارستانی است.

خبرگزاری مهر

کاروان شادی «فرهنگسرای سیار زیارت» به مناسبت دهه کرامت در سراسر شهر تهران با برنامه هایی چون مداحی، تواشیح‌خوانی، قرائت زیارت خاصه و... به مناطق مختلف شهر تهران سفر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان گفت: ابراهیم رئیسی نشان خواهد داد با استقرار دولت اسلامی و جهادی هم خدمات خوبی عرضه می‌کند و هم عزت به جمهوری اسلامی ایران برخواهد گشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم عصر پنجشنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی با بیان اینکه دریاچه ارومیه از ذخایر ماست و احیای آن از دستورات جدی دولت کارآمد ما قرار دارد، افزود: موضوع دریاچه ارومیه یک مسئله منطقه‌ای نیست بلکه این دریاچه در سطح ملی و بین‌المللی مطرح است کارهای نمایشی برای احیای آن چاره ساز نیست باید زمینه احیای واقعی دریاچه فراهم شود. وی با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مالک رحمتی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مرحله تجاری و توسعه صنعتی واکسن «فخرا» با مساعدت آستان قدس رضوی و شرکت دارو سازی ثامن روز اول تیرماه همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) با حضور وزرای بهداشت و دفاع در مشهد آغاز خواهد شد. قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا بدون سهم نبوده و از روز اول همه شرکت‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی ظهر پنج شنبه 20 خرداد در دیدار با علمای اهل سنت که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد، اعتماد را بزرگ‌ترین پشتوانه هر دولت، دولتمرد و سرمایه اجتماعی نظام دانست.

خبرگزاری ایسنا

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر نظام کشاورزی را اصلاح کنیم، چرا روستاییان ما باید روستا را ترک کنند؟ اگر قرار است وام و تسهیلات پرداخت شود و محصول خریداری شود، دلیلی برای ترک روستا وجود ندارد.