چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

معاون امور استان‌ها در ستاد جنبش مردمی آیت‌الله رئیسی گفت: برای جامعه اسلامی مهمترین مساله مشارکت بوده چرا که برای بقا، حفظ و امنیت کشور مقوله‌ای ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرزند ابراهیم رییسی تاکید کرد: در سال 96 تخریبی علیه پدرم مطرح شد مبنی بر اینکه ایشان بین زنان و مردان دیوار می‌کشد در حالی که ایشان بین زنان و مردان دیوار نمی‌کشد بلکه پلی ایجاد می‌کند که باعث پیشرفت هم خانم‌ها و هم آقایان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: کنعانی مقدم گفت: اگر شرایط دوقطبی اتفاق بیفتد میان آقای رئیسی با هر کاندیدای دیگری، ممکن است ایشان رأی نیاورد. مگر اینکه یک اجماعی روی ایشان انجام شود که تا این لحظه که من می‌بینم به نظر می‌رسد نامزدهای انتخاباتی هیچکدام حاضر نیستند میدان رقابت را به نفع آقای رئیسی ترک کنند.

وب‌گاه عصر ایران

زمانی که این فرد به حاج آقا رسیده بود، تقاضای خود را روی پاکت سیگار نوشت و حاج آقا پاکت را از وی گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حاشیه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا در صورت پیروزی در انتخابات بعد از ریاست جمهوری نیز به میان مردم در کوچه و خیابان می‌رود و پای درد دل آنها می‌نشیند، گفت: ان‌شاءالله اگر مردم بنده را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند حتما برنامه دارم که اوایل تشکیل دولت تا زمانی که کار...

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: اگر امروز 29 خرداد بود و من رئیس جمهور شده بودم به مردم ایران می‌گفتم که امروز پایان فساد و رانت در کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم رونمایی از «سامانه نظام موضوعات و مسائل احصا شده در حوزه نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی» که با حضور رئیس و جمعی از مسئولان این دانشگاه در محل تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) و رحلت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی که رونمایی این سامانه را در آستان...

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از «سامانه نظام موضوعات و مسائل احصا شده در حوزه نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی» گفت که همکاری آستان قدس با دانشگاه‌ها باید مستمر و مسئله محور باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی از افزایش قیمت و کمبود پت یا ماده اولیه تولید بطری خبر داد و گفت: قیمت آب بسته بندی در سال جاری تاکنون تغییری نداشته و احتمالا در ادامه 1400 هم تغییر نمی‌کند، چرا که آب بسته‌بندی رقیب سنگینی همچون آب شرب شهری دارد که در 95 درصد مواقع در منزل در دسترس است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی از افزایش قیمت و کمبود پت یا ماده اولیه تولید بطری خبر داد و گفت: قیمت آب بسته بندی در سال جاری تاکنون تغییری نداشته و احتمالا در ادامه 1400 هم تغییر نمی‌کند، چرا که آب بسته‌بندی رقیب سنگینی همچون آب شرب شهری دارد که در 95 درصد مواقع در منزل در دسترس است.

خبرگزاری ایسنا

ورود به شهرکی تنگ و فراموش‌شده، با آدم‌هایی که انزوا، اندوهی کهنه و حس بی‌اعتمادی در نگاه‌هایشان موج می‌زند، از آن اتفاقاتی است که فکرش تا مدت‌ها گوشه‌ای از ذهنت جا خوش می‌کند و آزارت می‌دهد. شهرک جذامی‌های مشهد فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد، اما سکوت، رنج و عزلت تنها آواهایی است که از زندگی‌آنها به گوش می‌رسد.

وب‌گاه الف

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این که مسئولان باید همیشه خود را در معرض نقد قرار دهند، گفت: دولتی که خود را در معرض نقدپذیری قرار ندهد حتما دچار آفت و آسیب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من معتقدم باید آستانه تحمل مسئولان و نه فقط سران قوا بلکه همه مدیران بالا برود.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من معتقدم باید آستانه تحمل مسئولان و نه فقط سران قوا بلکه همه مدیران بالا برود.