چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته‌های ورزشی تأکید کرد که موضوع خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در دولت مردمی با جدیت پیگیری خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

دبیر مجامع دانش آموختگان استان کرمان گفت: برای تقویت بنیان خانواده ابتدا باید آسیب های آن را از طریق تحقیق های میدانی و پژوهش های علمی پیدا کنیم و اینکه ببینیم خانواده از کجا ضربه می خورد و برای نجات آن راهکار ارائه دهیم.

وب‌گاه الف

جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید از روی ستاد نسبت به آینده دولت داوری کرد. ما نسبت به احدی در رابطه با آینده بدهکار نخواهیم بود و کسی حق سهم خواهی در این زمینه را ندارد.

خبرگزاری دانا

جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

خبرگزاری ایسنا

جمعی از مدیران رسانه‌ها با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه هفته کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و شبکه سوم سیما 2 مستند داستانی کوتاه با نام «گره» را تولید و آماده پخش کردند. «گره» روایت شفایافتگانی است که در سال‌های اخیر در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) سلامت خود را به دست آورده اند. کارگردانی این مستند داستانی‌ها بر عهده ابوذر حیدری است و امیرمهدی...

خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای شهر با یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی در خصوص املاک موقوفه واقع در طرح های مصوب شهری موافقت نکردند.

خبرگزاری مهر

سیاستمداران ایران عمدتا دست به قلم بوده‌اند. کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز از قاعده مستثنی نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: اعضای شورای شهر تهران با توافق شهرداری و آستان قدس در حوزه املاک موقوفه مخالفت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک فوریت لایحه شهردار تهران درباره «اعطا مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی» با 6 رای موافق به تصویب نرسید.

خبرگزاری میزان

اعضای شورای اسلامی شهر پایتخت با تصویب یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی در خصوص املاک موقوفه، مخالفت کردند.

خبرگزاری میزان

در آستانه هفته کرامت و ولادت امام رضا (ع) مستند داستانی «گره» آماده نمایش شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی»، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود برای کشور و استان کردستان پرداخت.