چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

علی‌رغم تلاش‌های همتی و مهرعلیزاده برای تقویت سبد رای دولت و اصلاح‌طلبان، به‌نظر نمی‌رسد آنها دستاوردی بیش از دو مناظره قبلی داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدحسین راجی؛ اصلی ترین و مهم‌ترین چالش رشد تولید کشور، چالش ذهنی برخی از مسئولان در یافتن راهحل‌ها در خارج از مرزها است. این نوع نگاه، بدون درنظر داشتن توان و استعدادهای داخلی، پیشرفت اقتصادی را فقط با استفاده از کمک بیرونی ممکن می‌داند؛ بهخصوص در سال‌های اخیر رشد اقتصاد را در تغییر مواضع سیاست خارجی کشور می‌دانست. عدم موفقیت در استفاده...

خبرگزاری مهر

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌های ایام پربرکت «دهه کرامت» وزارت آموزش‌وپرورش را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی ایران اسلامی را کشور امام رضا (ع) دانست و گفت: کشور امام رضا (ع) باید عرصه مسابقه خدمت به مردم در عرصه‌های گوناگون و خصوصا نیازمندان و احسان جویان و مبارزه با فساد و رانت خواری باشد.

خبرگزاری دانا

نمایشگاه های تصاویر آثار تاریخی گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک، همزمان با آغاز دهه کرامت در خانه تاریخی ملک افتتاح می شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌های ایام پربرکت «دهه کرامت» وزارت آموزش‌وپرورش را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، 2 نمایشگاه تصاویر «عکس‌های قاجاری حرم مطهر رضوی» و «سکه‌های ولایت عهدی امام رضا علیه‌السلام» با نمایش تصویر‌هایی از آثار برگزیده موجود در گنجینه آثار تاریخی کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت گرامی‌داشت دهه کرامت و ولادت باسعادت امام هشتم علیه‌السلام در خانه تاریخی ملک برپا...

خبرگزاری دانا

عبدالمجید شیخی متخصص اقتصاد توسعه و اقتصاد اسلامی در یادداشتی نوشت: آیت الله رئیسی اصلح و افضل و اهل تلاش و مدیریت جهادی است. اهل تقواست.

خبرگزاری دانا

مولوی خالقی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات یعنی سرافرازی ایران در جهان می‌شود، گفت: مردم در انتخاب فرد اصلح به کارنامه افراد دقت کنند و ببینند آیا به فکر نگهداری صندلی خودشان بودند یا به نفع مردم کار کرده‌اند؟

خبرگزاری ایسنا

مشاور فرهنگی هنری بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ضمن تشریح برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در دهه کرامت از رونمایی 13 اثر تجسمی، یک آلبوم موسیقیایی اثر هنرمندان اکشور افغانستان و یک رمان بلند ادبی خبر داد.

خبرگزاری دانا

علوی گفت: 888 ویژه برنامه دهه کرامت با عنوان «جشن‌های زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی از از 29 خردادماه تا چهارم تیر در شهرهای گلستان برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: رقبای آیت‌الله رئیسی با مظلوم‌نمایی می‌خواهند از دولت و رئیس‌جمهور اعلام برائت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: رقبای رئیسی با مظلوم‌نمایی می‌خواهند از دولت و رئیس‌جمهور اعلام برائت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اینکه آقای رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه قضاییه آغاز کرد نشان دهنده این است که ایشان در این حوزه هیچ ملاحظه و خط قرمزی ندارد.

خبرگزاری دانا

آیین خطبه‌خوانی خادمان هم‌زمان با مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی کرامت و آغاز جشن‌های دهه کرامت، شنبه 22 خرداد 1400 روز میلاد کریمه اهل‌بیت (س) در صحن صاحب‌الزمان (عج) حرم مطهر ایشان برگزارشد.