چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

در جریان برگزاری جلسه مجازی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، راه‌اندازی پویش ملی صلوات خاصه امام رضا (ع) و تجلیل از خادمان عرصه فرهنگ و هنر رضوی در داخل و خارج از کشور در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

تذرو با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات سبب ارتقای امنیت داخلی کشور و تثبیت مشروعیت نظام سیاسی خواهد شد، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق آراء، در مقابله با تهدیدات خارجی که امنیت داخلی را به خطر می‌اندازد نقطه قوتی محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره «بیعت بیت‌ها» با موضوع تک بیت‌های علوی ویژه دهه ولایت از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، بنیاد دعبل خزاعی، مجمع شاعران اهل بیت (ع)، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهر تهران و به نشر انتشارات آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. براساس این گزارش، جشنواره «بیعت بیت‌ها»...

خبرگزاری ایسنا

دومین جشنواره «بیعت بیت‌ها» با موضوع تک بیت‌های علوی ویژه دهه ولایت از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، بنیاد دعبل خزاعی، مجمع شاعران اهل بیت (ع)، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهر تهران و به نشر انتشارات آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو ستاد «ایران ما» وابسته به سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات با اشاره به مناظره دوم با موضوع سیاسی گفت، رویکرد آقای رئیسی تعامل با کل دنیاست و برای سیاست‌خارجی برنامه دارد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام عسکری گفت: باتوجه به اصول مدیریتی مطلوب و غیرقابل انکار که از لوازم پیشبرد حرکت هدفمند نظام جمهوری اسلامی است شهادت می دهم که جناب آقای رئیسی از آغازین روزهای خدمت در دوران چهل ساله کاری خویش به ویژه در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه همواره معتقد و ملتزم به اصل مدیریتی و راهبردی بوده است.

خبرگزاری دانا

مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت‌الله رئیسی توانست از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی به نفع مردم استفاده کند.

خبرگزاری دانا

حسنعلی نوروزی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا گفت: تاکنون بیش از 84هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان قزوین توزیع شده است.

وب‌گاه الف

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از کالاهای ضروری به کالاهای لوکس تبدیل شده و گوشت هم به کالای دست نیافتنی تبدیل شده است و خانواده هایی که درآمد آنچنانی ندارند دچار مشکل هستند.

وب‌گاه الف

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعامل با دنیا قطعی است، اما اقتصاد را معطل یک قرارداد نمی‌کنیم، گفت که یارانه مرفهین صرف نیازمندان خواهد شد.

خبرگزاری دانا

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه رفع تحریم‌ها را دنبال خواهد کرد، گفت: یارانه مربوط به خانواده های نیازمند است. کسی که پولدار است نباید یارانه را دریافت کند.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات و عرصه‌های مختلف انقلاب موجب مصونیت، قدرت و امنیت کشور است.

خبرگزاری ایسنا

برنامه قانونی «دستخط» عصر امروز (یک شنبه) میزبان سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بود، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در این برنامه با تشریح جزئیات برنامه اقتصادی خود تا کید کرد که اقتصاد را معطل یک قرارداد نمی‌کنیم.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه رفع تحریم‌ها را دنبال خواهد کرد، گفت: یارانه مربوط به خانواده های نیازمند است. کسی که پولدار است نباید یارانه را دریافت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آن کسی که در جایگاه ریاست جمهوری قرار می گیرد، اولا باید مسئله را خوب بشناسد و ثانیا راه حل مسئله را خوب بداند و اراده جدی برای حل مسئله داشته باشد.