چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

حجت‌الاسلام و المسلمین دخانی با اشاره به برنامه‌های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت و ولادت هشتمین امام شیعیان، خبر از برگزاری پویش بین‌المللی «به لطف امام» در شب ولادت ثامن الحجج (ع) داد.

خبرگزاری ایسنا

عرضه ملک در بورس کالا درحالی به نخستین سالگرد خود نزدیک می شود که قرار است این بازار به زودی میزبان عرضه سه قطعه زمین باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی صبح امروز در حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (ع) رأی خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، به صندوق انداخت. وی سپس در جمع خبرنگاران گفت: رأی حق مردم است، حقی که خداوند برای مردم قائل شده است. تولیت آستان قدس رضوی افزود: در دوران ستم شاهی این حق پایمال شده بود، مردم...

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) رای خود را به صندوق انداخت.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) رای خود را به صندوق انداخت.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تجلی عظمت و اوج هنر‌های مختلف ایرانی - اسلامی در حرم مطهر امام رضا (ع)، گفت: آستان قدس در حوزه هنر باید جریان ساز و الگو برای کشور باشد و این جایگاهی است که از این دستگاه باعظمت معنوی انتظار می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با ایام دهه کرامت، ایوان‌های حرم مطهر امام رضا (ع) مزین به کتیبه‌هایی با مضامین این دهه گرامی شد.

خبرگزاری دانا

با توجه به انتخابات پیش رو در 28 خردادماه، عشایر نقاط مختلف خراسان جنوبی باز هم مثل همیشه آمادگی خود برای حضور در انتخابات و حمایت از نظام را اعلام و تاکید کردند که در این انتخابات از آیت الله رئیسی حمایت خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

فرهنگیان به عنوان پیشتازان و طلایه‌داران مشارکت‌های اجتماعی، مدنی و سیاسی در برهه‌های مختلف، تاکید کردند که این بار هم با حضور در انتخابات 1400، نقش و اثرگذاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

خبرگزاری دانا

با نزدیک شدن به روز 28 خرداد، کارنامه اجرایی و علمی اعضای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران بررسی شد.

خبرگزاری دانا

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گفت: انقلاب اسلامی گام نخست برای تشکیل تمدن اسلامی بود که این مرحله با حضور مردم و رهبری امام خمینی (ره) در سال 57 به ثمر نشست و تشکیل نظام اسلامی نیز با رأی آری مردم به جمهوری اسلامی، بستر سیستماتیک برای حرکت به سمت تمدن اسلامی را ایجاد ساخت.

خبرگزاری دانا

مردم شهرستان مرزی درمیان حضور در انتخابات واجب و یک تکلیف دانستند و گفتند با کارنامه ای که از آیت الله رئیسی سراغ داریم با انتخاب ایشان وضعیت کشور دگرگون خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدحسین راجی؛ بیماری هلندی یک مفهوم اقتصادی است که تلاش می‌کند رابطه بین بهره برداری بی‌رویه از منابع طبیعی و رکود در بخش صنعت را توضیح دهد. این مفهوم بیان می‌دارد که افزایش درآمد ناشی از منابع طبیعی می‌تواند اقتصاد ملی را از حالت صنعتی بیرون بیاورد. این اتفاق به علت کاهش نرخ ارز یا عدم افزایش آن در حد نرخ تورم صورت می‌گیرد و در نهایت بخش...

خبرگزاری ایسنا

سی و ششمین جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی عتبات ایران اسلامی، به میزبانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

وب‌گاه الف

سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته‌های ورزشی تأکید کرد که موضوع خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در دولت مردمی با جدیت پیگیری خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

پنجمین روز از دهه کرامت به عنوان روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است و در گزارش زیر برخی از بقاع متبرکه واقع در نقاط مختلف استان کرمان را معرفی کرده ایم.