چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - آستان قدس رضوی با هدف محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن ویژه مستضعفان دو هکتار از زمینهای واقع در محدوده شهرک شهید باهنر کلانشهر مشهد را واگذار کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هزار و 400 بسته کمک معیشتی به دانش‌آموزان محروم در سطح این استان تعلق گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میرزا ابراهیم اصفهانی خوزانی از فقها و مشایخ بزرگ اسلام سده 12 به شمار می‌رفت که به مقام شیخ الاسلامی اصفهان و قاضی نظامی نادر شاه رسید از وی کتاب و رساله‌هایی از جمله حواشی بر کتاب اربعه، رساله در تحریم غنا و... به یادگار مانده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شب و روز میلاد خجسته یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به دلیل محدودیتهای کرونایی از طریق فضای مجازی و برقراری تماس تلفنی با حرم منور رضوی ارتباط گرفتند و از راه دور به امام رضا (ع) سلام دادند و دلهای خود را به مضجع شریف ثامن الحجج نزدیک کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله کرمان از توزیع 14 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - آستان قدس رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش محدودیت در زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

خبرگزاری مهر

«خدایا خوشحالم» و «پری کوچولو» دو کتاب تازه‌ای است که به قلم فریبرز لرستانی (آشنا) برای گروه‌های سنی الف و ب منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مرگ افراد بی‌خانمان در سوز سرما، بسیار غم‌انگیز است و شایسته است که با اقدامات ریشه‌ای موضوع ساماندهی کارتن‌خوابها و معتادان متجاهر پیگری شود که این مهم در خراسان رضوی نیز در دست اقدام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «خدایا خوشحالم» و «پری کوچولو» دو کتاب تازه‌ای است که به قلم فریبرز لرستانی (آشنا) برای گروه‌های سنی الف و ب منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا

کتاب‌های «خدایا خوشحالم» و «پری کوچولو» به قلم فریبرز لرستانی (آشنا) منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا

شناسایی جاسوس سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) در دوره پهلوی پسر بین انبوه زائران حرم امام رضا (ع)، سومین فاجعه تاریخ معاصر در حرمت شکنی حرم رضوی را رقم زد.

خبرگزاری ایسنا

سید محمد حسینی موحد، استاد خوشنویسی جهان اسلام که ضریح امام رضا (ع) و امام حسین (ع) را نیز خشنویسی کرده بود، به کرونا مبتلا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول خادمیاران حقوقی آستان قدس رضوی در رودبار قصران و لواسانات اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، مشاوره حقوقی رایگان به صورت غیرحضوری از امروز (شنبه) لغایت چهارشنبه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - راز مانایی و ماندگاری در عصر ارتباطات از راه دانستن و خواندن می گذرد، راهی که در برخی جوامع توسعه یافته حتی در دوران کرونا و قرنطینه هموارتر شده اما در جامعه فعلی ما چندان مطلوب به نظر نمی رسد.

خبرگزاری ایسنا

معاون طرح و برنامه از آغاز پروژه‌ای برای هدایت سرمایه‌گذاری به پروژه‌های مهم و اولویت دار خبر داد و گفت که در این راستا بررسی شده که در مجموع 210 کالای مهم به کشور وارد می‌شود که امکان تولید آن‌ها در کشور وجود دارد و حالا فهرست این کالاها به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری منتشر شده است.