چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

یزد _ ایرنا _ فرماندار خاتم گفت: با همکاری مردم، اصناف و تلاش مسوولان در اجرای مناسب محدودیت‌های کرونایی، این شهرستان از فهرست مناطق قرمز خارج و به نارنجی تبدیل شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دبیر علمی کنگره بین‌المللی بزرگداشت سید مرتضی علم الهدی گفت: تاکنون 61 جلد با محتوای آثار، اندیشه و شخصیت سید مرتضی علم الهدی توسط فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی تدوین شده است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیر دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح پویش هم‌پای اربعین، یکهزار جفت کفش به نیت عمودهای مسیر نجف تا کربلا بین کودکان و نوجوان نیازمند شهرستانهای بویراحمد و مارگون توزیع می شود.

خبرگزاری مهر

کتاب «مسجد رهبر» یک کتاب الگوی کار فرهنگی و اجتماعی تبلیغی و قرآنی و تربیتی و مبارزاتی و جهادی است و هرکس از فعالان و کنشگران در این حوزه‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته سه‌شنبه 4 آذر99 جلسه ویژه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، در حضور رهبر معظم انقلاب و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. رهبر انقلاب در این جلسه با اشاره به اینکه مشکل اقتصاد کشور نداشتن راهکار نیست تاکید کردند: رفع مشکلات اقتصادی به همت، شجاعت و پیگیری نیاز دارد. مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به مشکلات جدی معیشتی مردم که ناشی از رکود...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرماندار کاشمر گفت: آرامگاه شهید مدرس، مرد دین و سیاست با حمایت‌های آستان قدس رضوی به یک پایگاه فرهنگی و معنوی در منطقه تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

اردبیل - مسئول نمایندگی آستان رضوی استان اردبیل گفت: با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی 1000 کارت هدیه در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مطابق مصوبات شورای تامین استان دیدارهای تیم فوتبال شهرخودرو با تیمهای میهمان از این پس در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی کتاب «الشیعه فی ایران دراسه التاریخیه» را به تازگی منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیخ مفید، فقیه بزرگ و از علمای نامی تفکر شیعی است که به تکمیل و مرزبندی دقیق اندیشه کلامی پرداخت. این دانشمند با بکارگیری درایت در کنار روایت و با بهره‌گرفتن از تعقل همزمان با تعبد جلوه‌ای نوین از تفکر اسلامی را عرضه کرد و اینگونه بزرگ متکلم شیعه لقب گرفت.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مراسم وداع با پیکر شهید "محسن فخری زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شنبه شب در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور خادمین آن حضرت برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی اقدام تروریستی نظام سلطه در ترور دانشمند مجاهد و انقلابی شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و آن را نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیتها و عزت ملت بزرگ ایران دانست.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مسوول کانون خدمت رضوی شهید صدوقی (ره) یزد گفت: از سوی خادمیاران و خیران محله نعیم آباد این شهر 2.5 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه دیالیز، اکسیژن‌ساز، لباس آنتی باکتریال و هشت هزار عدد ماسک تهیه و به بیماران، کادر درمان و بیمارستان‌های استان اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تجهیز پایگاه‌های امدادی سمیرم، معرفی رییس جدید اداره گاز شهرضا، تلف شدن 110 رأس بز در شهرضا، پاکسازی2 هکتار از مناطق گردشگری سمیرم و عطرافشانی گلزار شهدای نایین از جمله اخبار کوتاه امروز استان اصفهان بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: ورود و اهتمام جدی تولیت آستان قدس رضوی در راستای ساماندهی اوضاع نابسامان حاشیه شهر مشهد قابل قدردانی و تشکر است.

خبرگزاری ایسنا

تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت هزار واحد مسکونی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد میان کمیته امداد، آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضا رسید.