چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

«جبرئیل حسن‌اف» آزادکار عنوان‌دار و کاپیتان تیم کشتی جمهوری آذربایجان در نظر دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از آستان قدس، بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان خواست تا برای تامین تبلت سه میلیون دانش آموزی که امکانات مالی برای تهیه گوشی‌های هوشمند را ندارند، اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون حدود 90 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شمال و جنوب این استان به زیر کشت انواع محصولات زراعی رفته است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - همزمان با روز دانشجو، اعضای تشکلهای دانشجویی و انقلابی شهر مشهد روز یکشنبه در پی فراخوان موسسه جوانان آستان قدس رضوی مقداری از خون خود را به بیماران نیازمند هدیه کردند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز که استکبار جهانی با تحریم و تهدید و ترور دانشمندان کشور تلاش می‌کند مانع پیشرفت ایران در عرصه‌های علمی و فناوری شود نیاز است تا دانشجویان با پیشگامی مجاهدانه و مؤمنانه و با قدرت و صلابت بیشتر تحقق چشم‌اندازهای علمی و فنی کشور را وجهه همت خویش قرار دهند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به‌نشر از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «کوفته پزی» ویژه کودکان همزمان با تعطیلات کرونایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی خوزستان از شناسایی سه هزار نیازمند در مناطق محروم خبر داد و گفت: 10 هزار بسته معیشتی بین این نیازمندان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس اداره بهزیستی بجستان در استان خراسان رضوی گفت: معلولان این شهرستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از 898 میلیون ریال تسیهلات حمایتی به صورت کمکهای نقدی و تسهیلات کارگشایی برخوردار شدند.

خبرگزاری مهر

قم - وزیر کشاورزی گفت: در تولید محصولات زراعی مانند گندم به مرحله تثبیت رسیده‌ایم و آنچه مورد نیاز کشور است که حدود 10.5 تا 11 میلیون تن گندم است در کشور تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ رئیس هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی از ارسال بیش از پنج هزار اثر از سراسر کشور به این دوره جشنواره خبر داد و گفت: مطابق فراخوان تا 15 دی ماه 99 فرصت ارسال اثر وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان این‌که شفاف‌سازی در برخی موضوعات تایید مردم را به همراه دارد، گفت: باید مشکلات روند تولید تا مصرف محصولات کشاورزی در کشور برطرف شود تا تولیدکننده و مصرف‌کننده متضرر نشوند.

خبرگزاری ایسنا

بودجه وزارت آموزش و پرورش در لایحه بوجه سال 1400 که تقدیم مجلس شورای اسلامی شد در قالب 25 ردیف از (ردیف 127500 تا 128000) معادل 111 هزار و 106 میلیارد تومان است که اعتبارات هزینه‌ای آن معادل 105 هزار و 997 میلیارد تومان و اعتبارات سرمایه‌ای 5 هزار و 108 میلیارد تومان لحاظ شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: در اجرای طرح سفره مهربانی، توزیع نان متبرک رضوی بین خانوارهای بی بضاعت در کشور آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سخنگوی باشگاه شهرخودرو گفت: مدیریت این باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو به دلایل فنی با انتقال مکان بازی‌های این تیم به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد مخالف هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس لایحه بودجه سال 1400 که روز گذشته به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، بودجه وزارت آموزش و پرورش نیز مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - چهارمین نشست مجازی نخستین همایش ملی امام رضا (ع) با موضوع "بنیادهای حقوقی در سیره و تعالیم امام رضا (ع)" روز چهارشنبه در دانشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.