چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اهمیت شفاف سازی و گزارش دهی به جامعه گفت: مردم باید بدانند این آستان مقدس چه میزان درآمد موقوفاتی داشته و در چه مسیری هزینه شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر عامل شرکت معادن قدس رضوی گفت: فعالیت معدن سنگ ده غیبی در شمال غربی مشهد پس از سه سال تعطیلی از سر گرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: پزشکان نیمی از شهدای مدافع سلامت در شهر مشهد را تشکیل می‌دهند که در حین خدمت به بیماران به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - کلینیک ترک دخانیات بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد در اجرای گام‌های 9 گانه دریافت برند بیمارستان بدون دخانیات راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مرکز اسناد آستان قدس رضوی درحالی اسنادی از حمله ماموران رژیم پهلوی در تاریخ 29 آبان‌ماه سال 1357 را در اختیار دارد که از این جنایت حکومت پهلوی اسناد محدودی از جمله مصاحبه با مجروحان و شاهدان عینی به جای مانده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - نماینده سازمان اقتصادی رضوی در پیشرفت منطقه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مشترک این سازمان آمادگی عقد قرارداد کشت با کشاورزان منطقه سیستان در خصوص کشت قراردادی گلرنک را دارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - نقمت پاندمی کرونا در این روزگار برای یار مهربان و دوستداران او به نعمتی بزرگ تبدیل شده است بطوریکه فرصتی جدید برای پوست اندازی کتاب و ناشران آن در خراسان رضوی فراهم کرده و دریچه ورود به کتابخوانی هوشمند را گشوده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - حوزه کتاب و نشر در کرمان روزهای ناخوشی را پشت سر می گذارد و اهالی و دست اندرکاران این بخش حیاتی از فرهنگ به رغم تمامی تلاش‌ها، در صورت تداوم وضع موجود چشم انداز روشنی برای بقا پیش خود نمی بینند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی هم‌زمان با فرا رسیدن هفته کتاب، از اسناد کهن مشاغل کتابخانه آستان قدس رضوی به عنوان تنها اسناد کهن کتابخانه‌ای کشور به صورت وبیناری رونمایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: این شهرداری آمادگی دارد با برنامه‌ریزی برای تخصیص فضاهایی در بازارها تحت نظارت خود، زمینه اشتغال زندانیان آزاد شده را فراهم کند چرا که با این کار، بسیاری از معضلات اجتماعی و مشکلات در حوزه شهری کاهش می یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، گفت: یکی از کارآمدترین، موثرترین و اثربخش‌ترین مصادیق دیپلماسی فرهنگی، دیپلماسی مبتنی بر زبان است.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از اوایل آبان ماه با آغاز کشت کلزا با مشارکت شرکت کشاورزی آستان قدس رضوی تاکنون قرارداد کشت کلزا در 1600 هکتار با کشاورزان استان منعقد شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی 36 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف به مراکز فرهنگی کشور و استان غور افغانستان اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی 25 هزار جلد کتاب توسط آستان قدس رضوی به کتابخانه های عمومی این استان اهدا شد.

خبرگزاری ایسنا

جلسه ویدئو کنفرانس گزارش مرحله اول عملکرد تفاهنامه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) با سازمان بسیج مستضعفین در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی محرومین در 6 استان به صورت پایلوت با حضور مهندس بختیاری و سردار سلیمانی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - انجمن کتابخانه‌های تربت‌حیدریه بر اساس اسناد جسته و گریخته و حافظه تاریخی افراد مطلع نخستین کتابخانه عمومی این شهرستان را در دهه 40 شمسی راه‌اندازی کرد.