پنج‌شنبه 5 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر عامل مؤسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: ایجاد جاده ترانزیت این منطقه که از اهمیت بسیار برخوردار است از اولویت‌های آستان قدس رضوی است.

خبرگزاری ایرنا

یزد _ ایرنا _ دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان یزد گفت: یک خیر یزدی با واریز 40 میلیون تومان به حساب آستان قدس رضوی در طرح سفره مهربانی با هدف تهیه نان، به نیازمندان این شهرستان کمک کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: همه محدودیتها از جمله محدودیتهای تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع)، اماکن مذهبی و مساجد با توجه به این که در دوران اوج بیماری کرونا به سر می بریم باید تشدید شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی با انتقاد از کوتاهی صنایع بزرگ استان در انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود، گفت: از صاحبان صنایع استان انتظار می‌رود به تکلیفی که در قبال جامعه میزبان خود دارند، به‌درستی عمل کنند.

خبرگزاری مهر

بنیاد کرامت رضوی و معاونت صنایع‌دستی کشور در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی هشت استان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از ارائه تخفیف 40 درصدی بیش از2500 عنوان کتاب از انتشارات های مختلف همزمان با طرح پاییزه کتاب در فروشگاه های این مجموعه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار کلانشهر مشهد نیازمند دو هزار تخت بیمارستانی بود که 400 تخت بیمارستانی امروز در قالب احداث بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد به بهره‌برداری رسید و هزار و 600 تخت بیمارستانی دیگر در مناطق محروم مشهد نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون پژوهشی حوزه علمیه هراتی تربت‌حیدریه گفت: علاوه بر نزدیک به هشت هزار جلد کتاب، بین هزار تا هزار و 500 جلد کتاب خطی یا چاپ سنگی نیز در کتابخانه این مجموعه وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

روزنامه‌های خراسان رضوی روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ماه 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به توصیه رهبری معظم انقلاب به ستاد ملی کرونا در خصوص اخذ نظر مسوولان اماکن مقدسه در تصمیم‌گیریها گفت: ما نمی‌گوییم به نظرات ما عمل کنید می‌گوییم در کنار کارشناسهایتان، کارشناسان اماکن مقدسه را نیز ببینید و نظرات آنها را هم بشنوید.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با اشاره به نشست اخیر خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اراده رزم حسینی اجرایی شدن الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در تمامی استانهاست.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - کتاب از بزرگترین سرمایه‌های بشر است و در قرن‌های گذشته که چاپ آن با محدودیت مواجه بود، کتابخانه‌ها کانون تجمع اهل دانش بوده و امروزه نیز انبوهی از دانش‌پژوهان از پگاه تا شام خود را در این مکان‌ها سپری کرده و آنچنان در دریای دانش غوطه می‌شوند که گویی پروای چیز دیگری را در جهان ندارند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - طرح تفصیلی بخش مرکزی شهر مشهد در جلسه علنی روز دوشنبه شورای اسلامی شهر مشهد تصویب شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - در پی هتک حرمت ائمه و دادن نسبت ناروا به اهل بیت (ع) توسط یک ورزشکار، مردم شهر مشهد یکشنبه شب در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) تجمع کردند.