پنج‌شنبه 5 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی روز دوشنبه با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید قاضی نیاز نقوی، از علمای پاکستانی ساکن قم و نایب رییس وفاق المدارس شیعه پاکستان را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور گفت: هفت هزار و 800 کیلومتر بزرگراه در کشور درحال ساخت است که از این میزان، تکمیل و تجهیز سه هزار کیلومتر در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون بوکس تفاهم‌نامه همکاری با آستان قدس رضوی به امضا رساند. بر این اساس، آستان قدس رضوی میزبانی برخی اردوهای ملی را برعهده خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون بوکس تفاهم‌نامه همکاری با آستان قدس رضوی به امضا رساند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: 10 میلیون بسته معیشتی با مشارکت مردم و دستگاه های خدمات رسان در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان توزیع شده است.

خبرگزاری مهر

در کتاب پیامبر (ص) مستند به قرآن، احادیث و اسناد تاریخی است. نویسنده در مواردی هم که با کمبود منابع مواجه می‌شود، با خاتمه فصل و بهره‌گیری از تکنیک «جاهای خالی» ذهن خواننده را درگیر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - پنجمین مرحله اقدامات بهداشتی و ضدعفونی اماکن حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برای مقابله با شیوع کرونا با امکانات نوین قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس بیمارستان لقمان حکیم سرخس از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مرکز درمانی تنها بیمارستان این شهرستان است که جمعیت 104 هزار نفری را پوشش می دهد و به تازگی با حضور متخصصین در رشته های مختلف توانسته خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: توقع ما از مسوولان ملی و استانی این است که این آستان مقدس را رقیب خود نبینند چرا که این نهاد دارای جایگاه معنوی است و با هیچ نهادی رقابت ندارد و همه باید نسبت به این مجموعه احساس مسوولیت داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه از آغاز هفته وحدت شروع شده و تا پایان سال جاری با تفاوت‌هایی نسبت به مراحل قبل ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم گفت: برای نخستین بار به صورت گروهی و در قالب یک اردو، توسط این انجمن امکان حضور عکاسان قمی برای پوشش تصویری از آیین‌های عزاداری دهه آخر ماه صفر در حرم مطهر امام رضا (ع) فراهم شد.

خبرگزاری مهر

هشتاد و نهمین جلد از کتاب فهرست نسخ خطی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با تحقیق و تالیف پروین متواری سورکی توسط انتشارات این سازمان منتشر و روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای پوشش برنامه‌های یوم الله 13 آبان در این استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر قانون انتخابات مناسب و دقیق نباشد و کسانی که صلاحیت‌های لازم را ندارند به ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس انتخاب شوند، کشور را انحراف و تباهی فرامی‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه مسلمانان دنیا باید کالاهای فرانسوی را تحریم کنند گفت: اگر مسلمانان وحدت داشتند رییس جمهوری فرانسه جرات توهین به مقدسات اسلامی را نمی‌کرد.