شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از ارایه خدمات فنی و مهندسی به آستان قدس رضوی در بخش‌های اکوستیک، پایش سلامت ابنیه و سازه، انرژی و حریق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از اجرای طرح «بهار خوان 2» با تأکید بر محورهای موضوعی «زیارت»، «خانواده»، «همدلی» ذیل شعار «همه خادم الرضاییم»، ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: نقش کلیدی و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین رکن در حفظ انسجام ملی، تداوم امنیت موجب هجمه جبهه معارض و استکبار به معظم له شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مالک رحمتی گفت: بیش از 8 هزار خادم برای ایام نوروز دعوت شدند و بیش از 25 هزار خادم‌یار هم در این مکان مقدس حضور پیدا خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی: دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های عمده‌ای که به برکت تأکیدات مقام معظم رهبری و شرایطی که پس از انقلاب در ایران ایجاد شده را باید به نسل جوان نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنرانی آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال 1402 در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: بعد از سه سال برگزار نشدن به دلیل پاندمی کرونا، سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال 1402 در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال 1402 در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار در پیام مشترکی ضمن اعلام این خبر از عموم مردم برای شرکت در مراسم سخنرانی دعوت کردند. متن این پیام به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم دگرگونی آفرینش و رویش دوباره طبیعت که امسال با عطر روح‌افزای بهار قرآن نیز تقارن یافته، ما را به تأمل در رستاخیز طبیعت و تحول احوال خویش...

خبرگزاری مهر

سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال 1402 در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید‌احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در پیامی مشترک، از مردم برای حضور در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری دعوت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر معظم انقلاب از ساعت 15 روز سه شنبه یکم فروردین‌ماه 1402 در حرم مطهر رضوی سخنرانی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین افتتاحیه پردیس سینمایی «مهر کوهسنگی» ظهر روز پنجشنبه 25 اسفندماه با حضور وزیر ارشاد برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سال 1401 همانند سال‌های گذشته تعدادی از نویسندگان و شاعران در حوزه زبان فارسی را از دست دادیم که در این گزارش به آن‌ها اشاره شده است.