شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی، که اکنون فرمانده تیم اقتصادی دولت و هماهنگ کننده سیاست‌های اقتصادی است، مهم‌ترین عضو دولت در سیاستگذاری اقتصادی است که عملکردش از ابتدا مورد نقد نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی در دولت رئیسی، وفاداری سیاسی مهمتر از تجربه و تخصص است، تحقق شعار سال برای مهارتورم و رشد تولید با عملکرد تیم اقتصادی دولت در سال1401 همخوانی ندارد. اما آیا فرماندهان اقتصادی دولت رئیسی با ثبت رکورد تورم بالای70 مواد خوراکی، توانایی تحقق شعار سال را خواهد داشت؟

وب‌گاه مشرق نیوز

در اولین شب جمعه سال 1402 که در فرهنگ دینی ما روز یاد کردن اموات و طلب مغفرت و خیرات برای آنان است، یادی می‌کنیم از چهره‌های فرهنگی که سال 1401 درگذشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی در دولت رئیسی، وفاداری سیاسی مهمتر از تجربه و تخصص است، تحقق شعار سال برای مهارتورم و رشد تولید با عملکرد تیم اقتصادی دولت در سال1401 همخوانی ندارد. اما آیا تیم فعلی اقتصادی دولت، با ثبت رکورد تورم بالای70 مواد خوراکی، توانایی تحقق شعار سال را خواهد داشت؟

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب اسلامی در حالی عصر امروز با حضور جمعی از زائران و مشتاقان برگزار شد که زن و مرد، پیر و جوان و رنگین‌پوست و سفیدپوست آمده بودند تا انتظار سه ساله برای دیدار یار به سر برسد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: تولید کنندگان می توانند با تولید روزافزون به عهد و پیمان خود با ائمه اطهار (ع) و امام رضا (ع) عمل کرده و در جهت مبارزه با ظالمان و مستکبران قدم بردارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر امام رضا (ع) سخنرانی خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر امام رضا سخنرانی خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

در سال 1401 در حوزه کتاب و ادبیات نویسندگان و شاعران بسیار زیادی را از دست داده ایم که از میان شان می توان به هوشنگ ابتهاج، عباس معروفی، محمدعلی اسلامی ندوشن و... اشاره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «خانوم ماه» اثری از ساجده تقی زاده، این کتاب داستان زندگی ناز علی‌نژاد، همسر شهید شیرعلی سلطانی را روایت می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایشگاه «سرمشق»، روایت سبک زندگی رهبر معظم انقلاب، به همت خانه انقلاب اسلامی، رونمایی شد.