چهارشنبه 11 مهر 1403

آسیب‌های اجتماعی در نقاط حاشیه نشین زابل با آموزش‌های مهارتی کمتر می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آسیب‌های اجتماعی در نقاط حاشیه نشین زابل با آموزش‌های مهارتی کمتر می‌شود

زاهدان - ایرنا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: آسیب‌های اجتماعی در نقاط حاشیه نشین این شهرستان با برگزاری دوره‌های مهارتی دارای تقاضا در بازار کار کاهش می‌یابد.

ام‌البنین آزادیخواه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت توانمندسازی و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال برای جوانان حاشیه نشین بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به مناطق آسیب‌پذیر و توانمندسازی آنها یک ضرورت بشمار می‌رود که در این راه باید روی حوزه مهارت حساب ویژه باز کرد، گفت: در این راستا در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زابل در2 سال اخیر نسبت به تدوین پک آموزشی از مبتدی تا تکمیلی با تلفیق سایر رشته‌ها و ضمیمه دوره‌های کارآفرینی و کسب و کار الکترونیکی اقدام شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زابل افزود: هم‌اینک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوره‌های کاربر نرم افزار اداری، کارآفرینی، دوزنده لباس مبلمان، دوزنده لباس محلی سیستان، دوزنده لباس بدون الگو و دیگر رشته‌های مختلف برگزار شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای خدمات مشاوره الکترونیک و نام‌نویسی در دوره‌ها به نشانی portaltvto.ir و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو در دوره‌ها به آدرس زابل، بلوار مدرس17 مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای 26خواهران مراجعه و یا با شماره 05432226622 تماس گیرند.

*س_برچسب‌ها_س*