دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد که ساختار اداری ناکارآمد بستر رشد بی‌عدالتی و فساد را تقویت کرده و تا زمانی که این ساختار متحول نشود مشکلات بنیادی کشور حل نخواهد شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام افروغی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهید سلیمانی گفت: چند جانبه بودن حاج قاسم سلیمانی ایشان را به شخصیت صاحب مکتب تبدیل کرده است

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - ساعت از هشت شب گذشته و من همچنان سر کلاس زبان نشسته‌ام، درگیری‌های ذهنی دست از سرم برنمی‌دارد و از شدت اضطراب دستانم می‌لرزد، دیروقت شده و می‌دانم از میدان امام خمینی (ره) شاهرود در این سرمای استخوان‌سوز تا خانه در شهرک حاشیه‌ای کوثر سخت تاکسی پیدا می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

وی در ادامه در تذکر به رئیس قوه قضائیه در خصوص پرونده کرسنت عنوان کرد: انتظار ما برخورد با پایمال کنندگان حقوق ملت ایران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه 1401 از دولت خواست استراتژی خود را در تبعات حذف ارز 4200 به صورت شفاف و کامل مشخص کند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت گیری حذف ارز 4200 و رانت زدایی اقدام مهم و قابل قبولی است اما شیوه اجرا و جبران آن برای مردم نکته ای است که ما را به فکر و تامل فرو می برد.

وب‌گاه عصر ایران

بی تردید خواب در اتوبوس های بی آر تی برای اینها انقدرها هم راحت نیست به ویژه اگر اعتیاد نداشته باشند. اینها از سر ناچاری و فقر، هوشمندانه خواب در اتوبوس ها را برای فرار از سرما انتخاب کرده اند.

خبرگزاری ایسنا

شب ها شهر چهره فقر را در خلوتی خود واضح تر نشان می دهد تا پدیده‌ای به نام «اتوبوس خوابی» که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده یکی از نمودهای فقری باشد که اتفاقا در تاریکی می توان روشن تر آن را لابه لای آسیب های اجتماعی دیگر دید؛ جماعتی که لزوما معتاد و کارتن خواب نیستند اما بی خانمان هستند و از سوز سرما به اتوبوسهای پایتخت پناه آورده اند و آرزو دارند برای ساعتی خواب بیشتر اتوبوسهای تندرو...

وب‌گاه الف

سطحی نگری در اجرای سند تحول بنیادین از مسیر برنامه های بودجه، افزایش نا متعارف اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش از محل فروش و اجاره اماکن آموزشی، کاهش سهم واریزی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان و از سویی رشد 70 درصدی درآمدهای اختصاصی دانشگاه فرهنگیان از جمله ایرادات مرکز پژوهش‌های مجلس به لایحه بودجه سال آینده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در احکامی جداگانه معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و سرپرست سازمان تعلیم وتربیت کودک را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر خواستار همکاری‌های مشترک اعضای بسیج دانشجویی کشور در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی شد.

خبرگزاری مهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع آسیب های اجتماعی، اما امروز در این حوزه اوضاع خوبی نداریم.

خبرگزاری ایسنا

معاون تربیت بدنی و سلامت سابق وزارت آموزش و پرورش از آغاز فعالیت سامانه «نظارت بر واکسیناسیون و وضعیت بهداشتی مدارس» از امروز خبر داد.

خبرگزاری دانا

دری نجف‌آبادی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مجاهد خستگی‌ناپذیر و نماد واقعی جبهه مقاومت که جز شهادت برازنده وی نبود، عزم ایران را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان و شکوه قدرت ایران را در سراسر جهان طنین‌انداز کرد.

خبرگزاری میزان

بازیگر نمایش «کرونوس» گفت: به شخصه احساس میکنم که برای 100 درصد شدن حضور مخاطب در سالن ها یکم زود است، ما باید به مخاطب و شرایط یکم برای صد در صد شدن زمان می‌دادیم. اما حال که این اتفاق افتاده باید پروتکلها را با دقت بیشتری رعایت کنیم.