دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

کمیته اجتماعی شورای شهر تهران به صورت ویژه مشکل دره فرحزاد و کوره های آجرپزی را پیگیری می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در احکامی جداگانه، روسای کمیسیون‌های تخصصی «اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی»، «ازدواج و خانواده» و «مشارکت اجتماعی و هویت» ستاد ملی ساماندهی امور جونان را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نمودار قتل ناشی از نزاع و درگیری طی ماه‌های اخیر در مازندران روند افزایشی را نشان می‌دهد؛ روندی که خواه ناشی از اطلاع رسانی به خاطر فضای مجازی باشد و یا واقعیتی غیرقابل کتمان، به اعتقاد کارشناسان نیازمند ریشه‌یابی و چاره‌اندیشی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حاشیه بازدید از دره فرحزاد که معاونین دادستان، شهرداران مناطق 2و5 و فرماندهان پلیس موادمخدر تهران حضور داشتند، قاچاقچیان مواد مخدر، اقدام به حمله کردند که با برخوردی قاطع مواجه شدند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس جمهوری: حوزه علمیه در هر دو بخش نرم افزار و سخت‌افزاری می‌تواند نقس مهمی در تحقق اهداف نظام داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیران استانی آگاه باشند که مصوبات استانی باید در میدان عمل برون داد عینی داشته باشد و مردم تغییرات و تفاوت ها را احساس کنند.

وب‌گاه عصر ایران

هیچ بانکی حق دریافت سود بیشتر از میزان تعیین شده در شورای پول و اعتبار را ندارد و هر بانکی که رقم بیشتری از تولیدکنندگان دریافت کرده را باید بازگرداند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «سینا دلشادی» را به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی در این ناوگان اعلام کرد: رسیدگی به این مشکلات را با نگاه کارشناسانه می توان مرتفع کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو از حل مشکلات اجتماعی مترو با کمک اندیشمندان و جامعه شناسان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده گرگان و آق قلا با مطرح کردن بایسته هایی برای مجلس انقلابی، ضرورت ارزیابی از کارنامه وزیران در کمیسیون های تخصصی را از جمله این بایسته ها دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: 450 هزار نفر بالای 18 سال در کشور به صورت داوطلب عضو این سازمان هستند که بیشتر آنها در کانون ها و شاخه دانشجویی فعالیت می کنند.