دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مشاور زنان و امور خانواده وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: از طریق 10 انجمن تمامی بانوان فعال در مشاغل اقتصادی که با وزارت صمت ارتباط دارند شناسایی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دلایل متعددی برای فروپاشی زندگی زناشویی می‌توان برشمرد اما به گفته کارشناسان و آسیب شناسان اجتماعی، رویکرد «فردگرایی» و «فردمحوری» زوجین در میان این دلایل نقش بیشتری دارد.

خبرگزاری دانا

احمدرضا بهرامی گفت: در سال 99 جمع کل پرونده‌های قضایی این استان برابر با 292 هزار و 628 فقره بوده، با توجه به تعداد کم قضات سهم هر قاضی یک هزار و 544 پرونده می‌شود.

خبرگزاری دانا

سیدمحمد موسوی گفت: فردگرایی به آسیب این روزهای جامعه تبدیل شده است و باید از این روحیه خطرناک فردگرایی خارج شویم.

خبرگزاری دانا

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: نچه حاج قاسم را به سردار دلها تبدیل کرد و شناسه او را در بین همه مردم به عنوان فرمانده ای مقتدر معرفی نمود، رعایت اخلاق حرفه ای بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شهروندان در آستانه سفر رییس جمهور و هیات همراه بیش از هر زمان دیگری چشم انتظار حمایت‌های همه‌جانبه دولت برای رفع مشکلات پیش‌رو و سرعت یافتن روند پیشرفت استان به ویژه در بخش مسکن، افزایش سرانه های عمومی و حل معضل فرودگاه، مونوریل و راه اندازی قطار شهری هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از افزایش مدارس تحت پوشش برنامه ملی نماد به بیش از 20 هزار مدرسه خبر داد و گفت: خط ملی نماد می‌تواند حلقه‌های مختلف مقابله با آسیب‌ها را به هم وصل کند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر همین شاخص را ملاک قرار دهیم در کرمانشاه باید حدود 200 سالن سینما داشته باشیم، درحالیکه در حال حاضر حدود چهار سینما با چندین سالن کوچک داریم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - یک مسئول وزارت راه و شهرسازی با تشریح شرایط کرمان در فرونشست زمین از یک سو و نقش راهبردی و حیاتی این استان در کشور از سوی دیگر هشدار می‌دهد که تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شود تا امنیت غذایی و سایر مسائل مهم کشور نیز آسیب نبیند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - زنان سرپرست خانوار به ویژه در استان گلستان با مشکلات عدیده ای منجمله تامین معیشت، مسکن، درآمد کم و اشتغال و آموزش مواجه هستند که تحقق راهبرد توانمندسازی این قشر از جامعه به تاکید کارشناسان با حمایت همه جانبه و عادلانه دولت مردمی میسر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره تئاتر فجر و مکتب و هویت حاج قاسم سلیمانی به عنوان محل رجوع اصحاب فرهنگ، هنر و تئاتر برای تولید آثار هنرمندانه با محور مقاومت و اجرای طرح حریم تئاترشهر تا پایان امسال، از مهمترین اخبار حوزه نمایش در هفته نخست زمستان بودند.

وب‌گاه عصر ایران

قریب 20 روز است که اکیپ‌هایی برای انتظامات سنگ قبر ایجاد شده که علاوه بر تأمین امنیت، جلوی نصب سنگ های دارای تصاویر را نیز می‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - ساخت 2 مجتمع فرآوری و بسته‌بندی خرما با مجموع سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و 380 میلیارد تومان روز یکشنبه در شهرستان بم استان کرمان از قطب‌های مهم این محصول کشور شروع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیران و دست اندرکاران طرح مدیریت اجتماعی پسماند در سازمان حفاظت محیط زیست، گرد هم آمدند تا با ارزیابی شرایط، به نقطه مشترکی در مدیریت پسماند برسند و در این نشست بر مشارکت دولت و جوامع محلی در مدیریت پسماند تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر علمی سی و دومین کنگره فیزیوتراپی ایران برای کاهش آسیب‌های ناشی از آموزش مجازی دانش‌آموزان راهکارهایی را مطرح کرد و گفت: کم تحرکی کودکان و نوجوانان در همه‌گیری کووید -19 مشکلات گوناگونی را ازجمله اضافه وزن و اختلالات اسکلتی - عضلانی برای آنها به وجود می آورد.