دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشنواره مد و لباس منتخب صبا، نخستین رویداد تخصصی منطقه‌ای با حمایت از کسب و کارهای خرد تا 16 بهمن سال 1400 فراخوان شد.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل احمدزاده نسبت به ضعف و کم کاری برخی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در خصوص جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر انتقاد کرد.

وب‌گاه تابناک

رئیس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس در توئیتی به توئیت "حسین زاده بحرینی " پاسخ داد و نوشت: حذف ارز ترجیحی اگر با جایگزین‌های واقعی نباشد، خطاست.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی در منطقه 13 شهرداری تهران شد.

خبرگزاری دانا

با احتساب جمعیت 656 هزار نفری یزد تقریبا بیش از 13 درصد ساکنین شهر یزد در حاشیه ها و سکونتگاه های غیر رسمی گذران زندگی می کنند

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت که حمایت های دولت در رابطه با مسائل مشاوره ای، حمایت های چشمگیری نیست که باید به آن توجه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حاشیه‌نشینی بی‌شک مولود اصلی مهاجرت است و با توجه به اظهارات استاندار سابق تهران که «23 درصد حاشیه‌نشینی کشور در این استان است و از سوی دیگر سالانه 250 هزار نفر به پایتخت مهاجرت می‌کنند»، می‌توان گفت زنگ خطر تمرکزگرایی جمعیت بیش از پیش به گوش می رسد.

خبرگزاری دانا

استاندار قم با اشاره به اینکه فرودگاه تا 3 ماه و منوریل قم تا 6 ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود، گفت: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قم 158 مصوبه داشت که از این تعداد، 141 مصوبه منحصر به فرد و در حوزه‌های مختلف است.

خبرگزاری دانا

استاندار خوزستان با اشاره به شناسایی 21 منطقه درگیر با آسیب های اجتماعی متعدد در این استان گفت: سه طرح برای برطرف کردن این آسیب های اجتماعی تهیه شده است که برای اجرای موفق این طرح ها نیاز به تشکیل کارگروه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مشکلات بیماران خاص شامل بیماران همودیالیز، تالاسمی، سرطان و ایدز را در دوران همه گیری کرونا در اولین کنگره ملی رصد اجتماعی کووید 19 تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته وضعی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: تشکیل بانک اطلاعات رانندگان پرخطر در قالب سامانه هوشمند و ارسال پیامک‌های هشدار از اقدمات مؤثر در کاهش این قبیل جرایم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پدیده کرونا موجب بازنگری در حوزه سلامت و تایید برتری پیشگیری بر درمان شد. در واقع شیوع این بیماری نشان داد که هزینه کردن در پیشگیری از بیماری‌ها، سرمایه‌گذاری است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای شهر تهران از آغاز طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت از روز گذشته خبر داد.