دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

احمدی لاشکی گفت: مسائل کشور با تربیت صحیح و مطلوب معلم امکان پذیر است و تا قبل سال جاری، ثبت نام و آزمون برای جذب قریب به 35 هزار معلم انجام می شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران طبق برنامه و به منظور اقدامات حمایتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، خدمات‌رسانی در حوزه بهداشتی و درمانی و بررسی ادواری وضعیت سلامت افراد حاضر در گودها و حصارهای دپوی زباله در اطراف تهران را در دستور کار قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدرسه 18 کلاسه پیشگامان علوی در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر مربع در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایسنا

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدرسه 18 کلاسه پیشگامان علوی در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر مربع در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: مسائل کشور با تربیت صحیح و مطلوب معلم امکان پذیر است و تا قبل سال جاری، ثبت نام و آزمون برای جذب قریب به 35 هزار معلم انجام می شود

خبرگزاری ایسنا

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای بررسی مسایل مختلفی از جمله مسائل مربوط به بیمه بیکاری کارگران، بازنشستگان و حاشیه نشینی در شهر اهواز و بازدید از مراکز صنعتی و شهرهای استان به خوزستان سفر کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم و عضو جمعیت مبارزه با دخانیات ایران نمایندگی قم با انتقاد از تابلوهای تبلیغاتی دخانیات در سردربرخی واحدهای صنفی، گفت: تبلیغات مصرف دخانیات خلاف قانون است.

خبرگزاری دانا

محمد شجاعی گفت: رسانه ملی وظیفه خطیری به عهده دارد که تاکنون نتوانسته جایگاه خوبی برای تامین سرگرمی مردم ایفا کند.

خبرگزاری دانا

آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری طراوت با حضور جمعی از مسئولان استانی در باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های دانشگاه پیام نور گفت: امسال 160 هزار دانشجو این دانشگاه را به عنوان انتخاب اول برگزیدند که براساس آمار وزارت علوم تحقیقات و فناوری بیشترین قبولی در رشته‌های تحصیلات تکمیلی مراکز آموزش عالی کشور دانش آموختگان پیام نور هستند.

خبرگزاری دانا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به نقش اثر گذار رسانه های در جهت دهی افکارعمومی، گفت: تحلیل مسائل، تبیین موضوعات و جریان سازی اجتماعی امری است که با ابزار رسانه محقق می گردد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خط قرمز دستگاه قضایی این استان اسلحه کشی، قمه کشی و برهم زدن نظم عمومی است.

وب‌گاه الف

وزارت آموزش و پرورش از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست کرده‌است تا جایی که امکان دارد اجازه دهند مدارس به صورت حضوری به فعالیت خود ادامه دهند و از تعطیل کردن مدارس خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو اندیشکده امور اجتماعی، جمعیت و نیروی انسانی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بر این اندیشه تاکید دارد که سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بربالندگی شأن خانواده و حمایت از نقش مادر استوار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: به طور جدی پیش‌بینی می‌شود که اگر مدارس نتوانند کارآیی خود را در شرایط جدید نشان دهند، با بحران کارکرد مواجه می‌شوند و به راحتی در معرض تهدید، تعطیل و جایگزینی به وسیله جریان‌های رقیب تجاری قرار می‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست کرده‌ایم تا جایی که امکان دارد اجازه دهند مدارس به صورت حضوری به فعالیت خود ادامه دهند و از تعطیل کردن مدارس خودداری کنند.