دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام با حضور حجت الاسلام و المسلین دکتر رضا غلامی رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی آسیب های اجتماعی دانشگاه شاهد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم عباسپور مسئول پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب های اجتماعی واحد قم و جمعی از اصحاب رسانه و با سخنرانی مجازی حجت الاسلام و المسلمین دکتر قاسم...

خبرگزاری مهر

رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب های اجتماعی گفت: امروز که ماه‌ها از روی کارآمدن دولت سیزدهم گذشته، همچنان تکلیف سازمان امور اجتماعی کشور و برنامه آن روشن نیست.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: باید در مدارس به پرورش تمامی ابعاد وجودی دانش‌آموزان و مهارت‌آموزی و آموزش مهارت‌های زندگی به آنان توجه شود.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان از تجهیز مدارس استان به سامانه نظارت تصویر جهت جلوگیری از سرقت در مدرسه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - عزم جدی و جهادی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم به ویژه بیکاری، ریشه‌کنی فقر و ارتقای معیشت در صدر برنامه‌های دولتمردان قرار دارد از این رو سفرهای استانی مسوولان با تحقق این اهداف هر هفته انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت: خانواده به عنوان مهمترین واحد اجتماعی می تواند شکل دهنده و جریان ساز شرایط حاکم بر اجتماع است.

خبرگزاری دانا

عسجدی، پیگیری اخبار منفی در دراز مدت را همراه با افزایش وسواس در افراد دانست و گفت: آمار مراجعین مبتلا به افسردگی و وسواس نشان می دهد که علت بروز این اختلالات در افراد مبتلا ناشی ازانباشت اخبار منفی در ذهن آن ها است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: اولین چالش مستکبرین اشتباه محاسباتی است، دفاعی که از شاه کردند و بعد از فرار شاه هم آنها فکر نمی کردند انقلاب پروز و ماندگار شود و بزرگترین اشتباه بعدی آنها ترور سردار سلیمانی است چون فکر می کردند که جبهه مقاومت خاموش می شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - علما و دبیران کمیسیون های چهارگانه دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد بر اجرای عدالت و بهبود وضع معیشتی مردم و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - کارهای بسیار خوبی در طول 43 ساله انقلاب اسلامی برای توسعه هرمزگان صورت گرفته و چهره این استان را تغییر داده ولی هنوز مردم از شاخص‌های بیکاری و نداشتن شغل رنج می‌برند که به عنوان مهمترین خواسته آنان از رییس دولت سیزدهم است.

خبرگزاری دانا

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ما در این دولت وعده نمی دهیم، انجام می دهیم و خبر می دهیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از تدوین برنامه‌های همکاری قوای قضاییه و مجریه جهت کاهش قابل توجه هزینه مشاوره ازدواج خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در ارزیابی‌های به عمل آمده و با تلاش شبانه‌روزی ماموران جان برکف پلیس و دیگر نهادهای امنیتی، کرمانشاه امروز در زمره امن‌ترین استان‌های کشور قرار دارد.