دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده چابهار، کنارک، نیک شهر، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 56 درصد از جمعیت شهری چابهار در حاشیه زندگی می‌کنند، ساماندهی حاشیه نشینی در این شهرستان را یکی از اولویت دولت سیزدهم عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس سابق فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تا حدود زیادی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2022 قطر قطعی شده است، اعلام کرد: از هم اینک باید به فکر بازیهای تدارکاتی با تیم‌های مطرح باشیم و نگاهی هم برای صعود به مراحل بالاتر جام جهانی داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین صالحی بر لزوم ایجاد شرایط و بسترهای لازم اقتصاد دریامحور در شهرستان بندرخمیر تاکید کرد و گفت: معادن متعددی در این شهرستان وجود دارد که لازم می دانیم در روند کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه 13 تهران از اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری خودرو های اسقاطی و رها شده همزمان با طرح تحول نگهداشت شهر خبر داد.

خبرگزاری دانا

فرحناز محمدی گفت: تاکنون 240 پرونده برای کودکان کار در بهزیستی تشکیل شده است که به آنها خدمات آموزشی، مددکاری اجتماعی ارائه می‌دهند؛ البته پیش بینی می شود تعداد کودکان کار خیلی بیشتر از این تعداد باشد.

خبرگزاری دانا

عبدالله جمشیدی گفت: در جامعه امروزی ما نیز نقش میانجی‌گری ریش سفیدان و بزرگان خانواده ها و سران طوایف، علما و ائمه مساجد بسیار پررنگ است و در مواقع مختلفی باعث کاهش بسیاری از این آسیب های اجتماعی شده است.

خبرگزاری دانا

فضای مجازی به خودی خود برای کودکان و نوجوانان آسیب‌زا بوده و حال آن که آسیب پنهان کرونا دسترسی راحت فرزندان به این فضای نامناسب به بهانه درس‌خواندن، معضلات و چالش‌های فراوانی برای کودکان و نوجوانان به همراه داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بودجه سازمان بهزیستی در لایحه بودجه 1401 رشد قابل چشمگیری داشته است و برای اجرای سند سالمندان نیز پیش بینی های خوبی صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

بودجه سازمان بهزیستی در لایجه بودجه 1401 رشد قابل چشمگیری داشته است و برای اجرای سند سالمندان نیز پیش بینی های خوبی صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

در لایجه بودجه دولت برای 1401 که امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد برای آموزش و پرورش بودجه 131 هزار میلیارد تومانی و برای اجرای رتبه بندی معلمان اعتبار 25 هزار میلیارد تومانی نوشته شده است.

خبرگزاری مهر

اعضای شورای شهر در جلسه امروز ممنوعیت برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی را ممنوع و نسبت به وجود آسیب های اجتماعی در شهر به ویژه در محله هرندی تذکر دادند.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه 18 نیازمند توجه ویژه مدیران شهری است، گفت: پروژه‌های ناتمام نهادها در مناطق مختلف تهران مشکلاتی را ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای شهر استان قم صبح امروز از خبرگزاری ایسنا قم بازدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارشی به بهانه تقدیم لایحه بودجه به مجلس به مناسبات دولت و مجلس پرداخنه است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: نگاه دولت سیزدهم به جامعه معلولین احترام‌آمیز و فاقد هرگونه ترحم همراه با ایجاد روحیه نشاط و امیدآفرینی است.