دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

عباس تقی‌زاده گفت: سواد رسانه می تواند همچون یک ناظر هوشمند و درونی شده، رژیم مصرف رسانه ای جوانان را مدیریت کند.

خبرگزاری دانا

متخصصین حوزه‌های مختلف در شهرستان مرند در نشستی برخی مسایل اقتصادی و اجتماعی این شهرستان ویژه را بررسی کردند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اقدامات انجام شده برای تجهیز و گسترش مرکز نگهداری و درمان و کاهش آسیب های ماده 16 سروش و ایجاد "شهر سلامت"، گفت: اقدامات لازم برای ایجاد "شهر سلامت" شروع شده و ما طرح کامل و هادی آن را ارائه داده‌ایم تا این شهرک 10 هزار نفری به همراه مراکزی در آن مثل مرکز تفریحی و سرگرمی و ورزشی و... راه اندازی شود و افراد درگیر اعتیاد آرام آرام به جامعه و کار و زندگی باز...

خبرگزاری دانا

یزد که سالها از یک باغ وحش ساده هم محروم بوده با تصمیم درست اعضای شورای شهر یزد دارای پارک پرندگان می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش 15 کانال تخصصی و عمومی با موضوع امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی فعال در شبکه شاد را برای استفاده دانش آموزان و فرهنگیان معرفی کرد.

خبرگزاری دانا

معصومی گفت: امسال بیش از 20 هزار جلد کتاب در پویش "وقف کتاب، خیر ماندگار" به کتابخانه‌های عمومی استان وقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرماندار بم با انتقاد از محقق نشدن اهداف طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) در این شهرستان گفت: براساس گزارش ارائه شده، روالی که برای تحقق اهداف این طرح طی می شود درست نیست.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان اردبیل حرکت بر مدار قانون و تبعیت و پیروی مسئولین و آحاد مردم از آن را مهمترین و اساسی ترین شاخصه های پیشرفت و ترقی در کشور دانست و گفت: دستگاه قضایی از هر گونه اقدامات قانونی که در خدمتگذاری به مردم موثر باشد، حمایت می کند.

خبرگزاری دانا

مدرس سواد رسانه‌ای گفت: باتوجه به دامنه آسیب‌های مختلف فضای مجازی در جامعه لازم است که فعالان و نخبگان در حوزه فضای مجازی به تولید محتواهای ارزشی روی بیاورند و در این عرصه جهادی کار کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایان ضبط مسابقه «77 ساعت»، آغاز پخش «روز های بد به در»، بررسی مهارت‌های زندگی در برنامه «هزار راه نرفته» و تولید جنگ تلاوت محور صهبا از جمله مهم‌ترین اخبار امروز صداوسیماست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کلاب هاوس امشب خبرآنلاین با موضوع"مذاکرات برجام؛ این هفته در وین چه خواهد شد؟" صاحب نظران و اساتید حاضر درباره موضوع مهم چشم انداز و مسائل مربوط به مذاکرات پیش روی وین به اظهار نظر پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس‌جمهوری با وعده ایجاد اشتغال برای معلولان در مناطق آزاد، گفت: سرمایه گذاران را ملزم به جذب مددجویان و معلولان در واحدهای تولیدی می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به مشکلات پیش روی جامعه معلولین گفت: دستگاه قضا استان در جهت پیگیری اجرای قوانین حمایت از معلولین آمادگی کامل دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از روز شنبه تا پنجشنبه، به شرح زیر است: کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بررسی مجدد طرح الزام دستگاه های اجرائی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان رسیدگی به طرح اصلاح ماده 57 قانون آئین نامه داخلی و تعیین ترکیب کمیسیون قضائی و حقوقی جلسه کمیته بررسی مباحث اداری و ساختار مجلس با موضوع...