دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدباقر قالیباف عصر امروز (سه شنبه 23 آذرماه) در گردهمایی روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه گفت: اگر بخواهیم به 4 دهه پس از انقلاب نگاه کنیم، در می یابیم که انقلاب ما در مقطعی از آن و در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا در اوج جنگ سرد قرار داشت و این پیروزی یک معجزه بود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اداره برنامه ریزی امور اداره و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در استان کرمان بیش از 100 فضای تربیتی و پرورشی وجود دارد که شامل 28 اردوگاه دانش آموزی و 74 کانون فرهنگی و تربیتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت 26 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم افتتاح خانه هلال امام حسن مجتبی (ع) محله چهارمنار گفت: خانه های هلال ظرفیتی مهم در آموزش نیروهای محلی در مناطق محروم در جهت نجات افراد در حوادث است.

خبرگزاری مهر

جلسه علنی امروز شورای شهر در حالی برگزار شد که گزارشی از مشکلات مناطق مختلف شهر مطرح و نائب رئیس شورا نیز اعضای شورای پیشین را بی عملان گذشته و منتقدان امروز خواند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - همایش مدیران کانون‌های فرهنگی - تربیتی استان کرمان در رفسنجان چند نکته مهم داشت از جمله ضرورت تقویت مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان تا دچار مشکلاتی از جمله آسیب‌های ناشی از تنهایی نشوند.

خبرگزاری ایسنا

در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فهما و بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت 26 هزار کانون فرهنگی هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چرا کاهش هزینه های جاری در بودجه سال 1401 مد نظر قرار نگرفته است، گفت: علت حذف ردیف شهرهای کوچک در لایحه بودجه چیست و چرا در تغییر ساختار بودجه اتفاق اساسی نیفتاده است؟

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از مسئولان بهزیستی خواست که شهرداری تهران را در اجرای برنامه‌های اجتماعی کمک کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان بهزیستی تلاش می کند عین حفظ کرامت و عزت نفس به خدمت رسانی با رویکردهای علمی بپردازد و تمام اهتمام خود را برای از به کار انداختن موتور تولید فقر و معلولیت به کار بندد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با آموزش و استفاده از همه ابزارها و امکانات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، می‌توان خشونت در فضای کار و تولید را به حداقل رساند.

خبرگزاری دانا

پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به لزوم شتاب گرفتن حمایت از حرکت های جهادی دانشجویان، گفت: دانشجویان باید در جامعه منشا اثر باشند.