سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان‌های مردم‌نهاد مخالف اجرای طرح توریستی شدن دره فرحزاد هستند، ولی شهرداری معتقد است که با اجرای این طرح باید از میراث طبیعی شهر دفاع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

راهکار امام جمعه موقت گرگان درباره مبارز با آسیب های اجتماعی چیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه موقت یزد سخنان خود را به روز جهانی حقوق بشر اختصاص داد.

خبرگزاری ایسنا

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به ضرورت ورود عالمان دینی به عرصه چاره اندیشی برای مبارزه با آسیب های اجتماعی، گفت: امیدواریم نسخه دینی جامعی برای مبارزه با طلاق، نزاع، سرقت و... تهیه و تدوین کنیم.

خبرگزاری مهر

یزد - استاندار یزد بر لزوم تقویت زیرساخت‌های حوزه‌های علمیه در یزد تاکید کرد و گفت: حوزه و دانشگاه در این زمینه همپای هم حرکت نکرده‌اند و این امر نیازمند بازنگری است.

وب‌گاه عصر ایران

نتایج مطالعه ای که اخیرا توسط پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران در 5 کلانشهر کشور انجام شده، 77.2 درصد زنان حداقل یکی از انواع خشونت را در دوران قرنطینه تجربه کرده اند، از این میان 91.2 درصد خشونت ها مربوط به خشونت روانی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وجود 37 کوره آجرپزی غیرفعال در منطقه 19 تهران که به مکان بی‌دفاع شهری تبدیل شده، به اعتقاد کارشناسان تهدیدی است که شهروندان مناطق جنوبی پایتخت را تهدید می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ایرنا_ رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در دیدار با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر علمی و تخصصی بودن خدمات این سازمان بر ضرورت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی تأکید کرد.

خبرگزاری دانا

بانوان اردستانی نقش تاثیر گذاری در مواجه با بحرانها دارند که بحران کرونا یکی از آنها بوده است.

خبرگزاری ایسنا

شهرداری منطقه 19 در نظر دارد در راستای حل معضلات اجتماعی با بهره‌گیری از مشارکت مردمی تهدیدهای اجتماعی موجود در سطح این منطقه را به فرصت تبدیل کند.

خبرگزاری دانا

سردار قربان زاده با بیان اینکه قاچاقچیان در انتقال بیش از 883 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی ناکام بودند، گفت: 883 کیلو و 771 گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خلیل آباد کشف شد.

خبرگزاری مهر

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: قرار است جانمایی پنج هزار نفری سهم شهرداری تهران در جمع آوری معتادان متجاهر را پیش ببریم و در این زمینه از مرکز اخوان نیز بازدید هایی داشتیم.

خبرگزاری دانا

سرهنگ ناصری موحد با بیان اینکه تربیت پایه کردن فعالیت های بسیج نیازمند جهاد است، گفت: بر همین اساس تمام فعالیت های بسیج در سطوح مختلف باید منجر به کادرسازی و تربیت انسان در طراز انقلاب اسلامی شود.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا مشاهده می شود که در انتصاب مدیران، اشخاصی در رأس کار گذاشته می شوند که رویکرد جهادی و انقلابی نداشته و سابقه آنها نشان می دهد که درکی از مشکلات مردمی از نزدیک ندارند و بعضا غیر متخصص در آن حوزه هستند.