دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حوادث پنجم آذر در شهر اصفهان تاکید کرد: لازم است از مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان که همیشه در صحنه بوده و با هوشیاری خود دشمن را در این حوادث ناکام گذاشتند تقد

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حوادث پنجم آذر در شهر اصفهان تاکید کرد: لازم است از مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان که همیشه در صحنه بوده و با هوشیاری خود دشمن را در این حوادث ناکام گذاشتند تقدیر و تشکر شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در ادامه افزود: تجلی اراده حاکمیت به دو شکل اتفاق میوفتد اگر حاکمیت از بالا اراده شود به عهده ولی فقیه است اگر از پایین به بالا باشد بر عهده اعضای شورای است لذا یک رسالت بسیار کلیدی و کلان شوراها این است که تجلی اراده حاکمیت مردم هستند و مصوبات آنها می‌تواند برای مردم کارساز و اثر گذار باشد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس قوه قضائیه در جمع اقشار مردم استان گلستان با اشاره به مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حوزه حقوقی و کیفری، گفت: آماده ایجاد شعب ویژه رسیدگی به مطالبات و پرونده های این قشر معزز هستیم.

خبرگزاری دانا

پدیده کودکان کار واقعیتی انکار ناپذیر که سالهاست به معضل اجتماعی تبدیل شده است و کلانشهر کرمانشاه نیز از این معضل مستثنی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ شهردار تهران با اشاره به تحکیم نظام خانواده و تغییر مدیریت شهری اعلام کرد: 345 پارک مادر و کودک بزودی در محلات مختلف تهران رونمایی می شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تدوین سند راهبردی 10 ساله بسیج می تواند از گرفتار شدن این سازمان در مسیر روزمرگی و سلیقه‌ای رفتار کردن جلوگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در ایران از اعلام آمادگی این صندوق برای توسعه روابط دوجانبه و همکاری با سازمان بهزیستی کشورمان خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین فاصله طبقاتی را ناشی از اجرای مدل‌های نظام سلطه در کشور دانست و گفت: فرهنگ جهادی بسیج در برابر فرهنگ وابستگی، خیانت و نفوذ ایستاده و می‌خواهد فرهنگ اسلام ناب را جایگزین کند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا نجفی گفت: متاسفانه در مقطع حاضر با توجه به برخی از تحولات اجتماعی، فرهنگی، عوامل اقتصادی و معیشتی با افزایش روزافزون طلاق و آسیب های اجتماعی حوزه خانواده مواجه هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرده است که هرکجا آمر به معروف بود طبق دستورالعمل‌هایی که وجود دارد باید از آنها حمایت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: با بررسی مطالعات و سوابق گذشته می‌توانیم به راحتی مسیرهای غلط را کنار بگذاریم و راه درست را انتخاب کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به منظور توسعه فرهنگ شهروندی در مدیریت پسماند تفاهم نامه فرهنگی میان سازمان مدیریت پسماند با شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به امضا رسید.

خبرگزاری دانا

برخی از منتقدان با شنیدن خبر راه اندازی دهکده سلامت به این طرح جزیره معتادان اطلاق کردند؛ آیا این نمی تواند پلتیکی برای حفظ وضعیت موجود و بهره کشی از معتادان متجاهر باشد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

اخیرا اطلاعیه ای مبنی بر برگزاری دوره «تربیت مددکار اجتماعی» توسط سازمان تبلیغلات اسلامی استان تهران منتشر شده که از طلاب برای ثبت نام دعوت کرده است.

خبرگزاری دانا

حسین مسگرانی از برگزاری 2 جشنواره مستاگ و فیروزه با رویکرد وحدت اسلامی و حمایت از کسب و کارها و محصولات فرهنگی در سیستان و بلوچستان خبر داد.