سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه الف

رییس جمهور تاکید کرد: مشکلات معیشتی نباید ما را از توجه به مسایل اساسی فرهنگ باز بدارد. مشکلات بانوان و مسأله نهاد خانواده باید مورد تاکید قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اینکه کار هنوز در دست عناصر دولت قبلی است معضلی است که باید به آن توجه شود.

خبرگزاری دانا

بر اساس آمار مرکز آمار ایران، 96 درصد از مجموع 80 هزار و 187 مورد معاینه مدعیان همسرآزاری جسمی پزشکی قانونی طی سال 99 به زنان مدعی همسرآزاری جسمی معطوف می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران اعلام کرد: برای جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهی کودکان کار، پرونده ای سه تا 6 ماهه باز کردیم که در این زمان چهره شهر از این چالش ها پاک شود.

خبرگزاری ایسنا

شهردار تهران گفت: شهرداری تهران در زمینه ارایه خدمات مطلوب به شهروندان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و رسیدن به افق روشن نیاز به تعامل بین دستگاهی دارد.

خبرگزاری دانا

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اوقاف یک بنگاه اقتصادی صرف نیست، اوقاف سازمانی بالنده است که می تواند در حوزه های فرهنگی، دینی، رفع آسیب های اجتماعی و حتی اقتصادی نقش مهمی ایفا کند.

خبرگزاری دانا

محمدعلی سعادت با هشدار نسبت به بی توجهی مسئولین البرز به حوزه فرهنگ و هنر، آن را سرمنشأ بروز مشکلات اجتماعی دانست.

خبرگزاری مهر

سرپرست آموزش و پرورش گفت: بر اساس آمار درحدود 56 درصد مدارس، 37 درصد کلاس ها و 31 درصد دانش آموزان (حدود 4 و نیم میلیون دانش آموز)، از اول مهرماه به صورت حضوری در مدارس آموزش دیده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در جلسه هیئت دولت به ریاست آیت الله رئیسی، استانداران منتخب استان های همدان، گیلان و گلستان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

خبرگزاری دانا

در نشست هیئت دولت، علی محمد زنگانه به عنوان استاندار گلستان معرفی شد.

خبرگزاری دانا

در جلسه هیئت دولت به ریاست آیت الله رئیسی، استانداران منتخب استان های همدان، گیلان و گلستان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جلسه صبح روز چهارشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی، استانداران منتخب استان‌های همدان، گیلان و گلستان، از هیات وزیران رای اعتماد گرفتند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ مهمترین عنصر شکل دهی و موجودیت یک جامعه است، بنابراین مسائل معیشتی که امروز با آن دست و پنجه نرم می کنیم نباید ما را از مسائل فرهنگ غافل سازد.

خبرگزاری دانا

با انتخاب شهردار بوممی شهروندان گرگانی انتظار دارند که شورای شهر و شهرداری در حیطه وظایف به دور از حاشیه عمل کنند.