سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام هدایت محمودی اصل گفت: همه ما در بحث فضای مجای بایدخود را موظف و مسئول بدانیم در خصوص آگاهی‌بخشی به خصوص نوجوانان و آسیب‌های ناشی از فضای مجازی باید فرزندانمان را نسبت به مخاطرات پیش رو آگاه کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبات هیات دولت مربوط به تعیین استانداران گیلان، همدان و گلستان را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبات هیات دولت مربوط به تعیین استانداران گیلان، همدان و گلستان را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازندگان سریال جاسوسی تلویزیون که از امشب روی آنتن خواهند آمد با سایت‌های شرط‌بندی و قمار وارد جریان نفوذ اسرائیلی‌ها می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سومین دوره جشنواره رسانه و عدالت نیز در استان کرمان کلید خورده است؛ جشنواره‌ای که تاکنون در محدوده استانی برگزار شده اما آنقدر وزن و اهمیت دارد که در قدوقواره کل کشور یا دستگاه قضا می‌تواند برگزار شود و منشا اثر باشد.

وب‌گاه الف

رییس جمهوری گفت: ورزش پهلوانی ما با یاد خدا و توجه به مبدا هستی عجین شده است، وقتی مرشد اشعار توحیدی می خواند انسان را به یاد خدا و اولیا خدا می اندازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری گفت: ورزش پهلوانی ما با یاد خدا و توجه به مبدا هستی عجین شده است، وقتی مرشد اشعار توحیدی می خواند انسان را به یاد خدا و اولیا خدا می اندازد.

خبرگزاری دانا

استان یزد بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، با نرخ بیکاری 13.6درصد رتبه چهارم بالاترین نرخ بیکاری در میان استانهای کشور را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری دانا

سمینار تأثیر کارکردهای تربیتی خانواده در کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور کارشناسان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

کارشناسان خانواده در سمینار تأثیر کارکردهای تربیتی خانواده در کاهش آسیب‌های اجتماعی بر ضرورت استفاده از نخبگان و روش های علمی برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - ارتقای فرهنگ شهرنشینی و احترام به حقوق شهروندی مملو از بایدها و نبایدها است، کاهش احساس امنیت و آسایش یکی از دستاورهای بیگانگی با هنجارهای زندگی شهری است که آموزش مرهمی برای این درد است.

خبرگزاری تسنیم

سلامت روانی دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند توجه دولت سیزدهم به افزایش همکاری سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش و تأمین اعتبارات مورد نیاز است.

خبرگزاری مهر

چهارمین نشست علمی - تخصصی دومین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام با عنوان تأملی انتقادی در آسیب شناسی اجتماعی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

نمایندگان استان اردبیل در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشور و جمعی از وزرا در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، به بیان مطالبات و دغدغه های مردم استان اردبیل از دولت سیزدهم پرداختند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور با بیان اینکه ریشه آسیب های اجتماعی عدم توجه به معیشت و فرهنگ است، گفت: در این راستا دولت سیزدهم برای رونق اقتصاد روستا محور و گردشگری برنامه ویژه ای دارد.