سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید معتادین را در جامعه به حساب آورد، گفت: یکی از راههای درمان مسئله اعتیاد، جلب همکاری فرد معتاد برای درمان ضروری است.

خبرگزاری دانا

زباله‌گردی، معضلی جدی در شهر بروجرد است و علاوه بر مشکلات زیست محیطی، در این روزهای کرونایی زباله‌گردان به دنبال لقمه نانی هر چند ناچیز جانشان را هم به بهای طلای کثیف می‌فروشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با بیان اینکه حکمرانی باید به مردم برگردانده شود، گفت: الان ما وزارتخانه‌محور کشور را اداره می کنیم اما یک نظر دیگر هم استان‌محوری است که من هم قائل به روش دوم هستم.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر لزوم احیای جشنواره های تئاتر در شهرستان مشگین شهر را یادآور شد و گفت: با ایجاد شورای نظارت در نمایش روند اجرای برنامه های هنری در این شهرستان تسهیل خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی درمجلس شورای اسلامی اعلام کرد که 148 اقدام اجرایی در دستور کار او قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

فضای مجازی دارای آسیب ها و تهدیدات متعددی است که در این گزارش به آسیب های اجتماعی و ماهیتی فضای مجازی می پردازیم.

خبرگزاری ایسنا

احمد وحیدی وزیر کشور در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی درمجلس شورای اسلامی اعلام کرد که 148 اقدام اجرایی در دستور کار او قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه بهداشت و درمان یکی از نیازهای مهم مردم است که به موقع انجام می شود؛ از تاکید وزیر کشور بر ضرورت اقدام هماهنگ و منسجم در تقویت روند خدمات رسانی و ارتقای نظام سلامت در محلات آسیب پذیر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون دادستان قم از اجرای مرحله اول طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح 28 خودرو توقیف، 16نفر بازداشت و از 36 نفر تعهد گرفته شد و برای آن‌ها اقدامات اصلاحی صورت گرفت.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین دری با اشاره به توصیه رهبری در خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه، گفت: رهبر معظم انقلاب خواندن این دعا را در دوران شیوع بیماری منحوس کرونا توصیه کردند اما متاسفانه روی این موضوع کار چندانی صورت نگرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس، از تهیه و تدوین «چارچوب راهبردی مدیریت ملی مسائل و آسیب های اجتماعی» در این فراکسیون خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این چارچوب راهبردی تقدیم شده به رییس جمهور، مشتمل بر هفت حوزه مهم از مسائل و آسیب های اجتماعی است که طبق آخرین برآوردهای کارشناسی نیازمند برنامه ریزی های دقیق، جامع و در عین حال فوری هستند

خبرگزاری ایسنا

رئیس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تهیه و تدوین «چارچوب راهبردی مدیریت ملی مسائل و آسیب های اجتماعی» جهت کمک به دولت سیزدهم خبر داد و گفت که این موضوع به رییس جمهور تقدیم شده است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده تهران در مجلس از تدوین چارچوب راهبردی مدیریت آسیب های اجتماعی در قوه مقننه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

عضو شورای اسلامی شهر تهران، از تلاش برای اصلاح بودجه و قوانین، برای توسعه کارآفرینی اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با همراهی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری دانا

غلامعلی دهشیری گفت: مردمی که در میان تحریم شدید انتخابات توسط معاندین نظام و جو سازی های رسانه ای آنان، پای صندوق های رأی آمده اند و در انتخاب اعضای شورای شهر مشارکت داشته اند، شایسته بهترین خدمات هستند.