سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی اطلاعیه ای در خصوص حواشی نمازجمعه لواسان توضیحاتی ارایه کرد.

خبرگزاری ایسنا

اشورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی اطلاعیه ای در خصوص حواشی نمازجمعه لواسان توضیحاتی ارایه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص حواشی نماز جمعه لواسان اطلاعیه صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: با عنایت به جریان رسانه‌ای شکل گرفته در فضای مجازی در خصوص اظهار نگرانی و انتقاد از پایان مأموریت امام جمعه محترم لواسان، که در برخی موارد از مرز نقد منصفانه عبور کرده و به قضاوت بدون پشتوانه اخبار و اطلاعات کشیده شده است، شورای سیاستگذاری...

خبرگزاری دانا

استاد جامعه شناسی با بیان اینکه خودکشی نوعی واکنش نشان دادن به وضعیت موجود است، گفت: آمار خودکشی چند سال گذشته در کشور ما به دلیل بیکاری، گرانی و فقر بوده که گاهی این تنگناها به خودکشی و گاهی به ارتکاب جرایمی چون سرقت مسلحانه و قتل منجر می شود که در هر صورت نباید نقش دولت ها را وقوع چنین حوادثی نادیده گرفت.

خبرگزاری دانا

ربیعی گفت: دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی با محورهای امنیت پایدار، امیدآفرینی، نشاط اجتماعی، سبک زندگی، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، اتکا بر توانمندی های داخلی، مانع زدایی از تولید و دشمن شناسی برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

محمد قاسمی گفت: اتفاق کلاغ سیاه در مهرشهر نمود بارز یک اوباش است که بروز پیدا کرده است؛ این اولین مورد از اوباشگری در استان نیست و متاسفانه استان البرز به دلیل مهاجرپذیر بودن هر چند وقت یک بار شاهد چنین پدیده‌هایی است.

خبرگزاری ایسنا

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با اشاره به تاثیر تعطیلی مدارس بر تغییر سبک زندگی دانش آموزان گفت: از خانواده‌ها می خواهیم تسلیم شرایط موجود نشوند. در خانه مرتب فعالیت بدنی را با آموزه‌هایی که در شبکه شاد گذاشتیم به کار بگیرند و از فست فودها و غذاهای چرب و شیرین کمتر استفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا

جمعی از روسای انجمن‌های علمی کشور در نامه‌ای به رییس مجلس و وزیر بهداشت، مخالفت خود را با تصویب "طرح تشکیل سازمان‌های طب اسلامی - ایرانی" و "نظام طب مکمل جمهوری اسلامی ایران" اعلام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایسنا

300 روحانی و فعال اجتماعی محله شهرقائم آمادگی لازم در تسهیل اقدامات اجتماعی و فرهنگی شهرقائم را دارند.

خبرگزاری ایسنا

با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین که به همراه 16 نفر از قضات شعبات مختلف صورت گرفت، 25 نفر به مرخصی بین یا پایان حبس اعزام شدند.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنیم با واکسیناسیون معلمان و برنامه ریزی مناسب، بازگشایی مدارس به دور از هرگونه آسیب رخ دهد.

خبرگزاری مهر

یک جامعه شناس در خصوص تاثیر موقعیت جغرافیایی در افزایش آسیب های اجتماعی در شهرک های اقماری اطراف پایتخت گفت: تقویت زیرساخت های شهری و آموزش راه حل کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرک هاست.

خبرگزاری دانا

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیداری با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته از مدال آوران المپیک توکیو 2020 تقدیر کرد.

خبرگزاری دانا

سپاه و بسیج از دفاع مقدس تاکنون جلوه هایی ناب از ایثار، همدلی و محرومیت زدایی را به نمایش گذاشته اند و امروز نیز در میدان مبارزه با کرونا حضور درخشانی دارند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سلامت و امنیت شهروندان منطقه 20 به دلیل آسیب های اجتماعی، حضور معتادان، عبور کابل های فشار قوی و غیره به خطر افتاده است.