سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

رییسی روند واکسیناسیون در کشور را امیدبخش خواند و با اشاره به افزایش واردات واکسن و تولید داخل در هفته های آینده بر لزوم تسریع و توسعه واکسیناسیون در گروه های سنی مختلف تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه ویژه بررسی آسیب های اجتماعی کرونا از پیشنهاد تشکیل کمیته مستقل امور اجتماعی و معیشت در ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

خبرگزاری دانا

این روزها با دیدن مردی از جنس مردم و یادآور سردار دلها که به دل محرومیت ها می زند و فاصله خود را با فقیرترین مردمان به صفر رسانده است بارقه امید در دل جوانان لرستانی زنده شده و در انتظار آمدنش هستند تا غبار محرومیت را از چهره این استان بزداید.

خبرگزاری دانا

ابراهیمی در نشستی با معتمدین محله دوهزار بندرعباس چالش های اشتغال این محله را جهت اجرای طرح محلات کارآفرین مورد بررسی قرار داد و گفت: برای ایجاد شغل حاضرم میز کارم را به محلات منتقل کنم.

خبرگزاری مهر

افزایش قیمت خرید و فروش مسکن، مهاجرت و بهره مندی از امکانات سبب گسترش پدیده حاشیه نشینی شده است؛ اما تجانس فرهنگی در مناطق حاشیه نشین یکی از اصلی ترین دلایل افزایش آسیب های اجتماعی است.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه مشرق نیوز

اعتیاد اینترنتی یکی از عوارض و آسیب های جدی فضای مجازی است. در این گزارش به بخشی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی این پدیده می پردازیم.

خبرگزاری دانا

مدیرکل خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان حوزه های علمی کشور، گفت: بیش از 20 هزار نفر از طلاب در شناسایی آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن در سطح کشور نقش آفرینی ویژه دارند.

خبرگزاری دانا

طاهریان با بیان اینکه در سال جاری 475 تبلت به دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند اهدا شد تا مشکلی در بحث دسترسی به شبکه شاد نداشته باشند، گفت: آسیب های اجتماعی و روانی بزرگترین چالشی است که دانش آموزان را تهدید می کند.

خبرگزاری دانا

رئیس دادگستری شهرستان تفت، گفت: با تقویت نهاد خانواده و استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

خبرگزاری ایسنا

هدایت تحصیلی یک میلیون دانش‌آموز کلاس نهمی از 26 تیرماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. بر این اساس دانش آموزان مشمول، با مراجعه به سامانه دانش آموزی پادا فرم انتخاب رشته هدایت تحصیلی خود را دریافت و نسبت به ثبت نام در رشته مدنظر اقدام می کنند. اخیرا نیز وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که امکان صدور هدایت تحصیلی دانش آموزان فاقد نمون برگ هدایت تحصیلی و یا شرایط خاص فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

اعتیاد اینترنتی یکی از عوارض و آسیب های جدی فضای مجازی است. در این گزارش به بخشی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی این پدیده می پردازیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ کلانشهری چون شهر تهران طی سالهای اخیر با روند فزاینده آسیبهای اجتماعی روبرو بوده است. از اعتیاد، زباله گردی، تکدی گری، حاشیه نشینی و کودکان کار گرفته تا خودکشی، طلاق و خشونت خانگی همه آسیبهای نام برده شده، در حال حاضر در جامعه امروز ایران با روندی صعودی و افزایشی روبرو هستند و تهران شهری خسته از هجوم انواع آسیبهای فوق است. ضعف...

خبرگزاری دانا

عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه ارومیه گفت: وحدت و همدلی مسولان، شایسته سالاری و مدیریت عقلانی توام با مشارکت مردم از متغیرهای مهم و کلیدی در امیدافرینی در جامعه است.

خبرگزاری دانا

رضا شاهمرادی گفت: در سال گذشته موفق به ایجاد اشتغال برای 60 زن سرپرست خانوار در قالب 5 گروه همیار با فعالیت خیاطی، فرشبافی، مانتودوزی و پخت نان محلی شدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از وظایف دولت ها در هر جامعه ایی پاسخگویی به مطالبات و نیازها و مشکلات موجود در هر جامعه است.