سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

عصمت پورمحمدی گفت: سمن های حوزه جوانان در بحران کرونا با انجام فعالیت هایی از قبیل ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی، دوخت و توزیع ماسک، تهیه و نشر پوسترهای آموزشی نقش موثری ایفا کردند.

خبرگزاری دانا

مسئول قرارگاه تحول محلات شهرک پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه این قرارگاه به عنوان شاخص ترین، فعال ترین و موفق ترین قرارگاه در اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است، گفت: از بدو شروع ویروس کرونا، بیش از 5 هزار بسته معیشتی به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان ماهانه بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی امروز برای دومین بار برای کسب رأی نمایندگان در پارلمان حاضر شد؛ او که در دولت احمدی نژاد رأی نمایندگان برای وزارت دفاع را کسب کرده بود امروز تلاش کرد صلاحیت خود برای تصدی وزارت کشور را اثبات کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت کشور گفت: اولین نقش وزارت کشور بسیج ظرفیت هاست، ما در کشور ظرفیت و قابلیت های فراوانی داریم اما باید برای اهداف مدنظر بسیج شوند.

وب‌گاه تابناک

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور پرداختند. در خلال این بررسی سخنگویان کمیسیون‌های شورا‌ها و امور داخلی مجلس، عمران و امنیت ملی و سیاست خارجی موافقت خود را با تصدی کرسی وزارت کشور از سوی «احمد وحیدی» اعلام کردند و او را واجد شرایط لازم برای تصدی این مسئولیت دانستند.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست شهرداری تهران از تهیه طرح فوریتی لکه گیری آسفالت معابر تهران خبر داد و افزود: امیدواریم اجرای این طرح در شهریور ماه و یا مهر ماه عملیاتی شود.

خبرگزاری دانا

یکی از وزارتخانه های مهم و بنیادین کشور، وزارت آموزش و پرورش است، چراکه از سویی تربیت نسل آینده از پدران و مادران گرفته تا مسئولین کشور را تربیت کرده و از سویی بالاترین پرسنل را در دولت دارد، قریب به یک میلیون معلم که باید شرایط را طوری کرد که جزء دغدغه تعلیم و تربیت دغدغه دیگری را نداشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

این روزها می توان اوج آشفتگی در فوتبال خوزستان را در دو تیم نفتی که روزهای نا به سامان و نگران کننده ای را پشت سر می گذارند، مشاهده کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت‌خانه بزرگی است. این وزارت‌خانه تقریبا به 70 درصد مردم خدمت می‌دهد و من هم این وزارت‌خانه را وزارت‌خانه مردم می‌دانم.

خبرگزاری دانا

امام جمعه بانه گفت: موجودیت مسجد با ساختارهای متفاوتی صورت می‌گیرد که مهم‌ترین آنها بخشهای عبادی است که زیبا ترین نوع ارتباط با خدا نماز خواندن در مسجد یعنی ارتباط با او در خانه اش می باشد.

خبرگزاری مهر

نشست علمی آسیب های اجتماعی با نگاه اسلامی و توجه به موضوعات خانواده، جمعیت، اعتیاد، آسیب های فضای مجازی، مفاسد اخلاقی، محرومیت و حاشیه نشینی با حضور 24 نفر از اساتید این حوزه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

میرهادی گفت: مسجد پویا در همه امورات محله موثر و تصمیم گیر و کمک کار مردم است. پایگاه انواع فعالیت های اجتماعی، زمینه ساز پیشرفت جامعه، راهنما و مشاور مردم در امورات و مشکلات و حتی حل معضلات و آسیب های اجتماعی خواهد بود.

خبرگزاری دانا

رضایی گفت: ستاد امر به معروف با توجه به ظرفیت های گسترده می‌تواند در تمامی موضوعات ورود پیدا کند و اصلاحات را انجام دهد و در همین راستا امر به معروف و نهی از منکر ویژه مدیران و مسئولان استانی در دستور کار اصلی این ستاد است

خبرگزاری دانا

محسن شکوهی گفت: فضای مجازی در برخی موارد سبب طلاق عاطفی در زوجین می شود و این معضل به دلیل عدم ارتباط مثبت و موثر در فضای خانواده است.

خبرگزاری دانا

رئیس دادگستری شهرستان اردکان از صلح و سازش بیش از 87 درصد پرونده های حقوقی و کیفری در شعبه مستقر زندان در اردکان خبر داد.