چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

دادستان تهران با تاکید بر اینکه قضات باید با صبر و شکیبایی درخواستهای زندانیان را بررسی کنند از راه اندازی کارگروه ویژه ای برای بررسی درخواستهای زندانیان در دادستانی تهران خبر داد.

خبرگزاری دانا

امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از واجباتی است که این روزها به دست فراموشی سپرده شده و اکثر مشکلاتی که امروز در عرصه‌های سیاسی، عبادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی شاهد آن هستیم، ریشه در فراموش شدن این فرضه الهی دارند.

خبرگزاری دانا

فاضل دادگر گفت: جای نهادهای فرهنگی و آنهایی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و آسیب های اجتماعی فعالیت می‌کنند در مسائلی مثل تبرکشی و انتشار برخی از مطالب در فضای مجازی خالی است.

خبرگزاری دانا

استفاده نامناسب و محبوس‌شدن افراد در شبکه های اجتماعی سبب کاهش روابط خانوادگی می‌شود و در حالی که اعضای خانواده درکنار هم بوده اما دور از هم هستند.

خبرگزاری دانا

داشتن مهارت سواد رسانه‌ای برای مخاطبان پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه در دنیای کنونی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر شده است.

خبرگزاری دانا

غلامرضا باغ شیرین آسیب های شایع دانش آموزان در گروه های سنی جوان و نوجوان گفت: 9 دسته آسیب اجتماعی و روانی اولویت دار در دانش آموزان مدنظر قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

این روزها برخی افراد با اهداف مختلف در اینستاگرام تصاویری از فرزند، زندگی، خودرو و... خود قرار می دهند که پشت پرده بسیاری از این ها واقعیت ندارد و برای مخاطبان چیزی جزء افسوس، افسردگی و مشکلات اجتماعی نخواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در سلسله نشست های اندیشه ورزی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مسئله خام فروشی را مسئله مربوط به اقتصاد سیاسی کشور و امری تاریخی دانست و راه حل نهایی آن را نیز در همین موضوع عنوان کرد.

خبرگزاری دانا

مراسم عزاداری دهه اول محرم با برگزاری محدود مجالس در شرایط کرونا در جای جای گلستان برپا شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر مدیریت زمان و بهره برداری صحیح از ماه محرم در تبیین مسائل روز جامعه گفت: محرم فرصتی مناسب برای نهادینه کردن ارزش های اجتماعی، هنجارهای اخلاقی و تبیین مباحث موردنیاز جامعه از سوی علما و روحانیان و واعظین دین و مبلغان عرصه تبلیغ دین است.

خبرگزاری دانا

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه غدیر حکومت عدل و نجات از اشرافی گری است بیان کرد: هرچقدر به مسئله غدیر بپردازیم از شر توطئه های دشمنان در امان خواهیم بود و تقویت مسئله غدیر حل آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی روابط عمومی فدراسیون هاکی، مجمع انتخاباتی هیات هاکی، امروز (یکشنبه) با حضور بهرام قدیمی رئیس فدراسیون، نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و 16 تن از اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد. همچنین در این مجمع که هفت نفر به عنوان نامزد در آن شرکت داشتند. رئیس فدراسیون هاکی در این مجمع با بیان اینکه این ورزش از حیث علاقه مندی سومین ورزش جهان محسوب می‌شود...

وب‌گاه عصر ایران

در بخش موضوعی جایزه ویژه هر بخش تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 600 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌علیرضا زاکانی درجریان ارائه برنامه های خود گفت که چهره شهر را 6 ماهه از برخی از آسیب های اجتماعی پاک می کند.

خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای شهر تهران امروز پس از شنیدن برنامه‌های زاکانی، سوالات و مطالبات خود را مطرح کردند و شهردار منتخب به آنها پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان قم با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی پیش‌قراول رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودند گفت: امسال نیز در کنار عزاداری‌های ایام محرم و صفر کمک‌های مؤمنانه توسط هیئت‌های مذهبی ادامه خواهد داشت تا قشر ضعیف جامعه که بابت کرونا آسیب دیدند از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.