سه‌شنبه 17 مهر 1403

آغاز برداشت گل نرگس در گلستان و چند خبر کوتاه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آغاز برداشت گل نرگس در گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - آغاز برداشت گل نرگس در آزادشهر، کشف 120 هزار نخ سیگار قاچاق در گرگان و انجام مطالعات انتقال 20 میلیون مترمکعب آب سدهای گلستان برای استفاده صنایع از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه گلستان است.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: از عصر فردا یکشنبه موج جدید بارشی وارد استان می شود و تا روز دوشنبه به فعالیت خواهد پرداخت.

نوربخش داداشی اظهار داشت: در مدت فعالیت این سامانه، گلستان شاهد بارش باران در مناطق دشتی و کوهپایه، برف در ارتفاعات، مه و گاهی وزش باد شدید است.

**

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: مطالعات جامع سامانه انتقال 20 میلیون متر مکعب آب سدهای گلستان، بوستان و نرماب برای استفاده صنایع مستقر در مناطق شمالی استان انجام شد.

**

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 130 هزار نخ سیگار قاچاق در یک دستگاه خودرو سواری در گرگان خبر داد و گفت: ارزش کالای کشف شده 450 میلیون ریال است.

**

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در هفته نخست آذرماه نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر این استان به 20 نفر از مصدومان حوادث جاده ای، کوهستانی و زلزله استان خدمت رسانی کردند.

**

شهروندان بندرترکمن در غرب گلستان با اشاره به ضرورت اعمال محدودیت های کرونایی در منطقه از صف طولانی نانوایی‌های این شهر گلایه کرده و خواستار برنامه ریزی جدی برای رفع این معضل شدند.

**

مدیر جهادکشاورزی آزادشهر از آغاز برداشت گل نرگس در این شهرستان خبر داد و پیش بینی کرد که امسال از باغ و باغچه‌های کوچک و خانگی آزادشهر بیش از 300 هزار شاخه گل نرگس برداشت شود.

**

در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان، پرداخت 320 میلیارد ریال تسهیلات به 12 واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان از محل اعتبارات رونق تولید به تصویب رسید.

**

خوجه‌دردی کر فعال اجتماعی و از نویسندگان رسانه‌ای غرب گلستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

*س_برچسب‌ها_س*